Gå til innhold

Er det bare jeg som har vært uheldig med svenske gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello. Omtrent alle svensker jeg har vært borti, har vist seg å være drittsekker. Vist "interesse" i første omgang, så har det liksom dabbet av. Jeg har ikk sex med dem heller…

Hva skjer med det? Det må da finnes minst en bra svensk gutt her i Oslo vel… dør av det. De har vært mellom 20-28.

Anonymous poster hash: 5cb4c...1f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom 20-28 år altså.

Skrevet

Hvorfor må han være svensk?

Anonymous poster hash: c3c41...88b

• Liker 5
Skrevet

Du finner nok ikke de beste i Oslo nei.

Anonymous poster hash: d02e3...5d0
  • Liker 2
Skrevet

Svensker i Oslo er litt som norske menn, tenker bare på mat, fitte og snus. I tillegg røyker mange weed og det er sinnssykt turn off i mine øyne. De har gigantiske peniser da, om du har lyst på litt hanky panky :) Veldig gode i senga er de. Og det er det.

Anonymous poster hash: 273c8...dca
  • Liker 2
Skrevet

Nei, tror nok ikke det...

Må ikke være svensk da, har bare tilfeldig kommet i kontakt med disse… men utrolig synd, for jeg synes svenske gutter er sjarmerende og veldig fine å se på. Men de vet vel hvordan de skal sjarmere en jente i senk...

Skrevet

Svensker i Oslo er litt som norske menn, tenker bare på mat, fitte og snus. I tillegg røyker mange weed og det er sinnssykt turn off i mine øyne. De har gigantiske peniser da, om du har lyst på litt hanky panky :) Veldig gode i senga er de. Og det er det.

Haha, vet. Alle som jeg har "datet" røyker weed. De virker litt gjerrig også, spør om hva alt koster, haha. og gjerne deler leilighet med mange andre… herregud, dæver :P

• Liker 2
Skrevet

Svensker i Oslo på den alderen er vel mennesker som er der for å jobbe og derfor antakeligvis ikke ser for seg å være der i overskuelig fremtid. Er du sikker på at du absolutt må være sammen med svensker i dette segmentet?

Anonymous poster hash: b44ee...a14
  • Liker 2
Skrevet

Nei, tror nok ikke det...

Må ikke være svensk da, har bare tilfeldig kommet i kontakt med disse… men utrolig synd, for jeg synes svenske gutter er sjarmerende og veldig fine å se på. Men de vet vel hvordan de skal sjarmere en jente i senk...

Jepp. Og for noen NYDELIGE tissefanter de har! Veldig turn off at mange av de ofte deler rom med hverandre også, hva hvis en av gutta tar med seg en dame hjem, skal de andre room mates'ene ligge og høre på da?

• Liker 1
Skrevet

Hello. Omtrent alle svensker jeg har vært borti, har vist seg å være drittsekker. Vist "interesse" i første omgang, så har det liksom dabbet av. Jeg har ikk sex med dem heller…

Hva skjer med det? Det må da finnes minst en bra svensk gutt her i Oslo vel… dør av det. De har vært mellom 20-28.

Høres helt likt ut med min erfaring med engelskmenn i Bergen..

Faens drittsekker hele gjengen!

Anonymous poster hash: d4caf...54e

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Og for noen NYDELIGE tissefanter de har! Veldig turn off at mange av de ofte deler rom med hverandre også, hva hvis en av gutta tar med seg en dame hjem, skal de andre room mates'ene ligge og høre på da?

Hahhaa, nettopp!! Han ene jeg ble med hjem, måtte spørre kompisen sin om han kunne sove på et annet rom. Sykt flaut!! :P Jeg sa vi kunne være i stuen, men neida.. det sov visst en der også. HAHA

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet meg en dødsbra svenske i Oslo! Sammen på 3. året :)

Anonymous poster hash: 309c5...9bf
Skrevet

Høres helt likt ut med min erfaring med engelskmenn i Bergen..

Faens drittsekker hele gjengen!

Engelskmenn er enda verre drittsekker enn nordmenn og svensker. Tro meg, jeg har prøvd ut et stort antall. Svære peniser har dem, men respekt har dem ikke. Dumme er dem ofte og (med mindre de er fra overklassen).

• Liker 1
Skrevet

Engelskmenn er enda verre drittsekker enn nordmenn og svensker. Tro meg, jeg har prøvd ut et stort antall. Svære peniser har dem, men respekt har dem ikke. Dumme er dem ofte og (med mindre de er fra overklassen).

Ser sånn ut ja :(

Bak den fine gentleman-fasaden (som jeg ofte har savnet hos norske mannfolk) er det tydelig kun EN ting samtlige er ute etter.. sexen var jævlig bra men null respekt for kvinner tydeligvis.

Skrevet

Jeg var sammen med en helt fantastisk mann fra Sverige i sju år:-) men, møtte ikke han i Norge da. Mange av Svenskene i Oslo er her kun for å jobbe og er kanskje mest interessert i å henge med andre Svensker...?

Skrevet

Ser sånn ut ja :(Bak den fine gentleman-fasaden (som jeg ofte har savnet hos norske mannfolk) er det tydelig kun EN ting samtlige er ute etter.. sexen var jævlig bra men null respekt for kvinner tydeligvis. Anonymous poster hash: d4caf...54e

I totally disagree baby.

Anonymous poster hash: c3c41...88b

Skrevet

Jeg har funnet en ganske trivelig svenske i Oslo nylig :)

Ikke fullt så blid etter at jeg presterte å kalle ham Tommy i stedet for Tim...

Skrevet

Ja, jeg også. Snakker en del med en hyggelig svensk gutt nå, men han er dessverre ikke min type utseendemessig… gahh. Men hyggelig kompis kan vi kalle han. Kødder mye.. som alle andre svensker i Oslo….. TS

Skrevet

Kan vel bli med dama hjem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...