Gå til innhold

Hvor langt har dere strukket dere for kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp av Sylvia fra stjernekamp var gift, men at ekteskapet holdt henne tilbake, fordi all energi ble brukt til å redde et ekteskap som allerede var dødt.

Jeg lurer på hvor langt dere har strukket dere for å berge et forhold eller gjøre kjæresten fonøyd? Har sett hvor lett folk kan gi opp, men selv gir jeg mye. Jeg har utsatt karrieren for å berge forholdet. Måtte flytte til Nord for at samboer skulle gjøre seg ferdig. Vet jeg sitter i knipa om han svikter.

Anonymous poster hash: a9c6e...109
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel nylig funnet ut at jeg strekker meg veldig langt for den jeg elsker. Det kan være en god egenskap tror jeg, men den slo veldig tilbake på meg da det var damens tur til å måtte strekke seg litt. Da hun ikke kunne ofre seg bittelitt for meg, måtte vi desverre dra hver vår vei. Om begge er villig til å ofre seg litt for hverandre - ja da har man et bra forhold tror nå jeg ;)

Anonymous poster hash: 8ad86...462
Skrevet

Jeg ofra meg mye for han jeg trodde var den jeg skulle bli gammel med, men så fant jeg ut at han aldri ble fornøyd og mye mer løgner og fanteskap. Han strakk seg bare så langt det passet han.

Anonymous poster hash: 2f1ea...8cd
Skrevet

Til helvete og hjem igjen

Anonymous poster hash: acde2...16b

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Jeg har ofret endel føler jeg. Først og fremst ved å bli boende på et sted jeg ikke trives så veldig godt, men jeg ser ikke for meg at jeg kan bli boende her i mange år.

Da må jobbmarkedet her forandre seg ganske mye + at jeg faktisk syns at det er viktig at begge trives der man bor.

Har prøvd å trives, men har bodd her i 5 år nå uten at jeg har fått det til.

I tillegg har jeg satt flere ting på vent, så jeg er ikke den som gir opp fort selv om jeg kanskje har gått litt på akkord med meg selv for å få det til.

Skrevet

Jeg flyttet timesvis unna, til et gudsforlatt sted, for at han skulle kunne få tjene noen få titusener i året ekstra. Det var viktig for ham. Det var ikke før jeg kom dit at jeg innså at det for meg ville innebære 14-timersdager i flere år fremover, dårlig råd og lite sosial omgang, og at jeg ikke var villig til å strekke med SÅ lang for et helt OK forhold.

Anonymous poster hash: c3c5f...20d

Skrevet

Flyttet til hans hjemland med plan om å dra til Norge for å etablere oss. Sa opp jovben og utsatte studiet. Ble til at han alltid måtte gjøre noe først, han ble aldri klar. Han visste hvor mye jeg ofret, men bedro meg. Lånte bort penger også. Sa jeg så hvor lite han ga så la jeg det dødt.

Anonymous poster hash: a9c6e...109

Skrevet

Strekt meg så langt at jeg slet i to...;(

Anonymous poster hash: 7dfb0...f55

Skrevet

Har vel alltid strukket meg for langt. Så langt at jeg ikke lengre ble meg selv, men den som de ønsket jeg skulle være. Jeg har blitt bedratt, lurt penger fra m.m. Dvs har vært lettlurt og rent ut sagt veldig dum! Men har heldigvis lært av det i dag og trekker meg fort ut dersom jeg føler at et forhold vil kreve uforholdsmessig mye av meg og personen evt ikke er den han utgir seg for å være.

Anonymous poster hash: 6580e...64f

Skrevet

Har vel vært villig til å strekke meg lengre enn lagt for å redde forholdet uten at det hjalp

Villig til å sette alt annet på vent , uten at det var til noe hjelp

Er vel streng tatt ikke noe jeg ikke ville gjort for å redde forholdet , både fordi jég elsker eksdama og fordi det var barn i bildet .

Men når det bare var en med den innstillingen blir det jo vanskelig.

Så nå flyr fuglen , så får vi se hva fremtiden bringer

Jeg mener jo hun gjør en feil og kan angre senere , men det er det jo bare jeg som mener .

Så det er ikke alltid vilje er nok

Anonymous poster hash: e98e9...26c

Skrevet

Jeg gjør alt for kjærligheten. :)

Skrevet

Selv har jeg nok ikke gjort noe utenom det vanlige. Han derimot har bosatt seg i et land han egentlig ikke liker, milevis fra venner og familie. "Nedgradert" livsstilen og gidd opp planer om videre studier og å overta familiens selskaper.

Anonymous poster hash: 1e779...819

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...