AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Må si jeg gjør det. Siden jeg er like gammel som hun er i første filmen.. Men jeg har dessverre ingen å flørte med og dør av kjærlighetssorg. Ser ikke lyst ut. Hva med dere andre single piker? Anonymous poster hash: b4a2f...323 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er en salig blanding av Bridget Jones, Lorelei Gilmore og Ally McBeal. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Føler meg litt som Bridget Jones, Charlotte i Sex & The City og Erica fra Being Erica.. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg ikke vært singel. Det er sikkert. Og hadde jeg bodd i USA hadde jeg garantert hatt kjæreste. Anonymous poster hash: b4a2f...323
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Nei, jeg er Navaho kvinne med langt svart hår og lendeklede. Jeg jakter og feller ned hvert bytte jeg vil ha. Anonymous poster hash: 8be62...05e
Gjest Inferno Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Nei. Føler meg mer som Patrick Bateman, om jeg først skal relatere til fiksjonelle karakterer.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Nope, har ikke flere menn som sloss om meg, egen leilighet, rik familie, TV-jobb eller en flørt (senere mann) like kjekk som Colin Firth. Selv om hun er ei kløne og antihelt i filmen og bøkene, så har hun jo mange bra aspekter ved livet sitt. Det vi har til felles er et par uønskede kilo. Det jeg føler jeg har "bedre" enn henne er et vakrere utseende, ingen problemer med alkohol og lengre utsannelse. Anonymous poster hash: 7bea9...4b2 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Føler meg litt som Bridget Jones, Charlotte i Sex & The City og Erica fra Being Erica.. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg ikke vært singel. Det er sikkert. Og hadde jeg bodd i USA hadde jeg garantert hatt kjæreste. Anonymous poster hash: b4a2f...323 Eh... Hvorfor? Anonymous poster hash: d18cb...45a 1
Magnifique Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Jeg tror faktisk at enhver jente/kvinne føle seg som Bridget Jones iblant. For hvem har vel ikke dritt på draget når de skal holde en tale, prøvd å imponere venner og dater med god mat, som ender i katastrofe, eller vært temmelig flau over sin egen familie? Jeg tenker at miss Jones er ekstra uheldig da, men at man en gang har vært i en eller annen situasjon som hun kunne ha rotet seg opp i, er jeg ikke i tvil om at de fleste kvinner har Heia Bridget! 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Jeg tror faktisk at enhver jente/kvinne føle seg som Bridget Jones iblant. For hvem har vel ikke dritt på draget når de skal holde en tale, prøvd å imponere venner og dater med god mat, som ender i katastrofe, eller vært temmelig flau over sin egen familie? Jeg tenker at miss Jones er ekstra uheldig da, men at man en gang har vært i en eller annen situasjon som hun kunne ha rotet seg opp i, er jeg ikke i tvil om at de fleste kvinner har Heia Bridget! Ikke for å skryte men, jeg har ikke driti på draget! Jeg kan fint holde tale, jeg kan lage veldig god mat, og jeg har aldri vært flau over min familie. Jeg er heller forbanna på de! Men jeg skulle gjerne hatt Mr Darcy da. Synd han er opptatt i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8be62...05e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 I følge immigration i USA er du skikkelig needy og desperat om du er kvinne i 30-årene og singel. Glem å få komme inn om du drar for ofte. Ville være for jævli om de kjekke mennene deres blir oversvømt av thrashy norske blondiner som vil gi verdens beste sosialkontor sparken. Jadda!! Anonymous poster hash: fe558...9cf
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Eh... Hvorfor? Anonymous poster hash: d18cb...45a Fordi det er flere menn i USA, vel! Dessuten får jeg alltid masse oppmerksomhet når jeg er der. Ikke menn som bare vil ha sex, men de er skikkelig gentlemen. Grunnen til at det ikke har skjedd noe er pga avstand. Jeg gidder ikke bo i USA, selv om jeg elsker Texas... Hadde jeg vært kjendis kunne jeg fått agenten min til å hooke meg opp med kjekke menn. Bridget Jones har jo 2 menn som er ute etter henne, jeg har ingen Og jeg syns jeg ser bedre ut enn henne. Morsom er jeg og, egentlig syns jeg menn burde stått i kø for å gifte seg med meg. Anonymous poster hash: b4a2f...323
AmandaVI Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har som Miss Jones (og alle andre single jenter/kvinner) vært i situasjoner med Selvtilfreds Gifte jeg ikke har taklet så bra. Jeg trives med å være singel og det er like greit, siden det jeg har mest til felles med Bridget er problemer med grensesetting. 1
Magnifique Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Ikke for å skryte men, jeg har ikke driti på draget! Jeg kan fint holde tale, jeg kan lage veldig god mat, og jeg har aldri vært flau over min familie. Jeg er heller forbanna på de! Men jeg skulle gjerne hatt Mr Darcy da. Synd han er opptatt i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8be62...05e Oi, så heldig du er Og har du aldri vært ikke det minste flau over en flau ting moren, faren eller broren din har gjort? Jøss! Det har i hvert fall jeg, i tillegg til at jeg kanskje ikke er den beste, men heller ikke den verste taleren, og jeg har i hvert fall lagd dårlig mat til en forsamling en gang
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Ja! Jeg er ufattelig klumsete men optimistisk. Siste fyren jeg var involvert i var litt kjedelig, korrekt og litt treg -som Mark darcy. Dessverre ( heldigvis) ingen som sloss over meg, og min Mark hadde nok ikke befridd meg fra fengsel i Thailand. Anonymous poster hash: 8f41d...f2c
makkapakka Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 ja, det er stort sett sånn det har foregått i mitt kjærlighetsliv...
OppNedPåAlt Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Føler meg mer som Hannah(Lena Dunham) i Girls... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå