AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg trenger en joggebukse jeg kan ha utenpå treningstightsen på vei til og fra trening når det er kaldt. Er det helt ut med adidasjoggebukse i sort med hvite striper, eller er det helt greit? Har liksom ikke sett noen med det på evigheter. Titter på denne: http://www.zalando.no/adidas-performance-bukser-sort-ad541b1jz-850.html Er den fin eller burde jeg se på noe annet? Joggebukse kan liksom bli så veldig feil dersom de er umoderne, og jeg er ikke helt oppdatert på hva som er moderne nå. Anonymous poster hash: 7f0d6...543
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Hvorvidt det er ut eller ei vet jeg ikke. Men jeg kan ikke fordra dem. Anonymous poster hash: dd4bf...19a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Jeg syns det er stygt, men hver sin smak Anonymous poster hash: 5e4b4...863
drue Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Joggebukse blir vel aldri særlig kult, så hvilken jeg hadde gått med til og fra trening er ikke noe jeg hadde lagt så veldig mye tanke i. Skulle jeg velge en, hadde jeg nok bare tatt på en enkel grå joggebukse. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Synes den så grei ut, men ærlig talt så spiller det vel liten rolle? Tenker alt av treningstøy er "lov" så lenge man bruker det til trening. Det absolutt mest idiotiske jeg ser for tiden er jenter i 2xu-bukse og "fintopp" på kjøpesenter eller flyplassen (!).Anonymous poster hash: c2737...467 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Joda, skal bare bruke den til og fra trening, men de jeg møter på veien vet jo ikke det, så jeg synes ikke det er noe ålreit dersom det er helt ut. Hmm, kanskje gå for en helsort en da. Er litt redd for å se uflidd ut, og de stripene skriker jo joggebukse. Anonymous poster hash: 7f0d6...543
Vulpes Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Jeg synes ikke Adidasstripene er noe fine, forbinder dem med 90-tallet og harryfolk. Synes derimot at for eksempel mørkegrå enkle joggebukser som sitter som de skal kan være litt fint, som koseplagg.
Wonderbitch Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Tenker også litt sånn 90-talls når jeg ser slike hehe. Ikke at det gjør noe forsåvidt men om du bryr deg om det ville jeg heller valgt et par ensfargede.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sverger til enkle grå eller sorte joggebukser og holder meg langt unna Addidas-striper. Minner meg om de grusomt harry knappebuksene, lafsetrolla gikk med på 90-tallet. Anonymous poster hash: 0a687...449
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Synes den så grei ut, men ærlig talt så spiller det vel liten rolle? Tenker alt av treningstøy er "lov" så lenge man bruker det til trening. Det absolutt mest idiotiske jeg ser for tiden er jenter i 2xu-bukse og "fintopp" på kjøpesenter eller flyplassen (!).Anonymous poster hash: c2737...467 Og ikke bare "jenter", men godt voksne kvinner Men som mann skal jeg ikke klage men.... Anonymous poster hash: b5028...d3a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Ut. Anonymous poster hash: 5c722...c1a
kulu-kulu Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Herregud..hvem bryr seg egentlig ? Du skal på trening , ikke moteoppvisning. Hva så om en tilfeldig person går forbi deg på gata , og tilfeldigvis tenker " ooo, adidasbukse,hjelp så harry! At hun tør! " Du vil jo aldri få vite hva den personen tenker uansett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå