AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Hvis dere visste passordet, hadde dere gjort det? Han gjorde det slutt for 2 uker siden, men hadde "lovet" meg å vente litt med å snakke/flørte med andre jenter (han hadde mistet følelser for meg for ett år siden, men fortalte ingenting. Bruddet kom som et sjokk for meg og jeg er overhodet ikke over ham). Jeg vil gjerne prøve igjen, og han skulle tenke på det. Han kommer hjem fra ferien om 2 uker, og da skulle vi møte og ta en prat (håper jo på det beste, men har på følelse at han enten ikke tar kontakt/møter opp og avviser meg). Finner jeg ut at han allerede er i gang med andre jenter (via Facebook) er det PÅ TIDE at jeg går videre. Hater det lille "håpet" han har gitt meg, det er det som holder meg igjen Hjelp? Anonymous poster hash: 16379...976
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Logg inn og ta en fort titt, og så logger du av igjen og later som om ingenting har skjedd. Da vet du hva du gjør videre Anonymous poster hash: 27752...36c
Betterman Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 IKKE logg deg inn på hans Facebook! Det er langt utover hva som er akseptabelt. 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Om det er akseptabelt eller ei kommer vel i stor grad an på HVORFOR du har passordet i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 76dc0...2d2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Hvis du gjør det, gjør du deg skyldig i en straffbar kriminell handling. Du får selv velge om du ønsker å synke så dypt, og stå igjen som et menneske uten moral og ære. Anonymous poster hash: 03c7b...75b
79kreps Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Det som er fint med facebook er at han kan se hvilken maskiner han har vært logget inn på og når. Gjør du dette er det en stor sjanse for at han finner det ut, og da har du ihvertfall bæsjet på leggen. Det håpe han har gitt deg høres ut som han har gitt deg grunnet "mas" fra deg og for å slippe unna en lang ubehagelig samtale. Du har heller ingen rett til å forvente at han skal holde seg unna andre. Noen gjør det en stund av respekt, mens andre trenger å finne seg en ny raskt for å få hjelp til å komme seg videre. En kan heller ikke alltid styre hvem en møter og hvordan det utvikler seg. Om han har gått i ett år uten følelser for deg så kommer de nok ikke tilbake etter 2 uker på ferie uten deg. Eneste måten du kunne lurt ham til å tro at han fortsatt hadde føleser for deg var om du kom deg videre selv. Da hadde han kanskje blitt litt stresset over at du kom videre raskere enn ham og dermed spilt ham ett puss på følelsene hans.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Hvis du gjør det, gjør du deg skyldig i en straffbar kriminell handling. Du får selv velge om du ønsker å synke så dypt, og stå igjen som et menneske uten moral og ære. Anonymous poster hash: 03c7b...75b Å ja, det er jo like ille som hvilken som helst kriminell handling kan du skjønne! Nei ts, la det være du, gå ut å drep en eller annen person istedet Anonymous poster hash: d5f1b...167
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 A) Gjør du det fra et sted langt unna der han oppholder seg og han logger gjevnlig inn der. Da dukker det opp en fin melding. Det har skjedd meg. Fikk plutselig spørsmål om jeg akkurat hadde logget meg inn fra London. b)Det er over streken. Anonymous poster hash: 1271a...550
Adhara Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Først og fremst kan han flørte med hvem han vil når forholdet har tatt slutt, og om han virkelig ville være sammen med deg hadde han hvert det . Han har gått 1 år uten å føle noe for deg så tror neppe det forandrer seg . Gå videre, og ikke vent på ett svar . Han kommer ikke til å gi det en sjanse til . Anonymous poster hash: ea5fc...eaf
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Jeg hadde ikke gjort det fra en annen maskin, eller med en eks. Han har jo sånn sett ikke gjort noe galt om han prater/flørter/møter andre siden det er slut. Har dog gjort det med min kjæreste noen ganger. Kan ikke passordet, men fra hans maskin. Det har vært pga dårlig magefølelse, og selvsagt hadde jeg rett. Det gjorde til at jeg ville sjekke flere ganger. Har likevel alltid fortalt han at jeg har vært inne å snoket, selv om han har blitt sur har jeg ikke angret. Bedre med en "kriminell handling" enn å senere føle seg dum og uvitende. Anonymous poster hash: a629f...2b9
Gjest Awzm me Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ville gjort det. Det er ikke snoking om han har gitt deg passordet, synes jeg. Han har frivillig gitt det, dumt av han, synd for han om han ikke husker det. Han burde ikke gitt passordet in the first place da, men det er en annen sak. Ville ikke lest samtaler eller noe da, men bare sett om han snakker med nye jenter elns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå