Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn med min eks og vi har et fint forhold. Fra min side kun vennskap, men mer fra hans side viste det seg i går.

Det er 4 år siden forholdet tok slutt. Jeg har ny samboer nå og det har han også. Men i går snakket vi litt på tomannshånd og det viser seg at han fortsatt elsker meg og vil ha meg tilbake. Han sa at ingen av jentene han hadde møtt kunne måle seg med meg og at han kun var sammen med sin nåværende samboer fordi jeg ikke var ledig. Han har til og med sett på drømmehuset mitt her i nærheten og vurderer å kjøpe det for å vinne meg tilbake. Jeg vil alltid elske deg og vente på deg sa han i går. Jeg ble helt satt ut og prøvde å si at jeg har det godt med samboeren min nå og at han må gå videre han også. Må si jeg synes sånt nesten er skummelt. Etter så lang tid? Kan da umulig være normalt! Hvordan skal jeg forholde meg til han nå videre fremover? Synes dette er vanskelig ovenfor min samboer også, skal jeg si noe til han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig, men jeg tror du bør si det til samboeren din. Alt etter hvordan han takler sånne situasjoner såklart. Jeg har vært i din nåværende samboer sine sko, og det å vite at partneren er ærlig er alfa og omega når usikkerheten melder seg. Samtidig kan det komplisert samværet kanskje, så det er ikke et enkelt valg kan jeg tenke meg.

• Liker 1
Skrevet

Det er litt over to år siden det ble slutt med eksen min også. Han skriver av og til melding om at han savner meg fortsatt.. Her om dagen fikk jeg melding om han at han hadde vært sammen med ei, men slått opp fordi han bare tenkte på meg og savnet meg så fælt. Og jeg kunne "bare komme tilbake når jeg ville" :overrasket:

Jeg tør ikke å si noe til samboren min, føler meg slem som ikke sier noe - men tror det er best sånn, selv om jeg kommer aldri til å gå tilbake til eksen...

Anonymous poster hash: f3c2c...718
Skrevet (endret)

Han har til og med sett på drømmehuset mitt her i nærheten og vurderer å kjøpe det for å vinne meg tilbake. Jeg vil alltid elske deg og vente på deg sa han i går.

MV5BMTk3OTM5Njg5M15BMl5BanBnXkFtZTYwMzA0

Endret av Arcturus
Skrevet

Har en sønn med min eks og vi har et fint forhold. Fra min side kun vennskap, men mer fra hans side viste det seg i går.

Det er 4 år siden forholdet tok slutt. Jeg har ny samboer nå og det har han også. Men i går snakket vi litt på tomannshånd og det viser seg at han fortsatt elsker meg og vil ha meg tilbake. Han sa at ingen av jentene han hadde møtt kunne måle seg med meg og at han kun var sammen med sin nåværende samboer fordi jeg ikke var ledig. Han har til og med sett på drømmehuset mitt her i nærheten og vurderer å kjøpe det for å vinne meg tilbake. Jeg vil alltid elske deg og vente på deg sa han i går. Jeg ble helt satt ut og prøvde å si at jeg har det godt med samboeren min nå og at han må gå videre han også. Må si jeg synes sånt nesten er skummelt. Etter så lang tid? Kan da umulig være normalt! Hvordan skal jeg forholde meg til han nå videre fremover? Synes dette er vanskelig ovenfor min samboer også, skal jeg si noe til han?

Det som ikke er normalt er å ha et nært forhold til en eks.

Samarbeid om sønnen til sønnens beste, ja. Men ingen kontakt utover det. Da sparer du deg selv (og andre) for mye surr.

Skrevet

om du skal si noe til samboeren din?

du skal ta stilling selv til hvem du vil ha, så kan du fortelle samboeren din historien

Skrevet

Følelser er vonde av og til. En klarer ikke så lett å glemme en eks alltid, spørs hva en har hatt sammen

Jeg har en eks som jeg må holde kontakten med pga to barn. Jeg kan tiltider bli veldig lei meg, for at det ble som det ble. Han forlot meg til fordel for en annen dame, og fikk barn med henne og levde lykkelig videre, mens jeg var helt nede.... Jeg sier eller skriver det til han av og til. Det må han tåle. Jeg skriver foreks hvis jeg er utafor en dag at jeg bærer sorg inni meg lenge etterpå.. og at jeg ikke forstår hvordan han kunne suse på videre slik. Men at jeg ikke er sur for det, han måtte jo leve sitt liv, men jeg kjenner fortsatt en sorg. Det skriver jeg av og til.... Han bryr seg ikke så mye tror jeg, men jeg får det ihvertfall ut, og da er det så mye lettere i en lengre stund etterpå, men av og til kommer smerten...

Anonymous poster hash: 11c97...738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...