AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har alltid vært en snill og grei mann som har satt grenser, og sagt fra når det har vært nødvendig. Dessuten har jeg alltid respektert kvinner og vært trofast i de to forholdene jeg har hatt hittil (er 32 nå). I går fikk jeg imidlertid et lettere sjokk. En i vennegjengen er 33 og giftet seg med en yngre kvinne for litt siden. Denne mannen er utadvendt og har vært player så lenge man kan huske. Jeg har vært litt mer tilbakeholden i sosiale sammenhenger, men er ingen uinteressant person da jeg har mye å snakke om. Men jeg slipper ikke hvem som helst innpå meg og relasjoner får en dypere betydning for meg. Denne mannen har utallige ons og har i tillegg vært det man kan kalle for oppmerksomhetssyk. Nå var han og noen andre venner på en tur i utlandet og de single prøvde seg på jenter. Denne mannen tok av seg gifteringen og begynte å kline med en jente og de forsvant etter hvert fra utestedet. Sannsynligheten for at et utroskap kan ha funnet sted er nok stor...de klinte jo lenge på utestedet. Det som gjør meg fortørnet er at kona til denne mannen er en rolig og snill jente. Hun er for tiden jobbsøker, bor hos han og aner fred og ingen fare. Hun lager maten hjemme, steller huset og er en god samboer. Men mannen er utro! Hvorfor tiltrekkes jenter/kvinner menn som sjarmerer de med å være utadvendte, sosiale og kule når mange slike menn ofte har issues med seg selv? Hadde denne jenta vært min kone så hadde jeg behandlet henne bra og respektert henne. Men mange kvinner tiltrekkes visstnok ikke slike menn lenger...Menn med moral og ansvarsfølelse. De er muligens rolige, men ofte dype (uten at det er en felles beskrivelse for alle slike menn). Måtte bare få det ut! Anonymous poster hash: 43d15...848
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Selv de rolige kan være utro, hvis muligheten er der. Anonymous poster hash: 1e738...db3
Gjest extra Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Selv de rolige kan være utro, hvis muligheten er der. Anonymous poster hash: 1e738...db3 Hvor sikker er du på det? Forskning viser imidlertid andre interessante perspektiver: - Will You Marry A Cheater? - A Cheaters Personality - Six Traits Of The Cheater - A Cheating Personality - Infidelity Linked To Sexual Personality: University of Guelph Study Sannsynligheten for at en rolig mann skal gjøre slikt er med andre ord liten. Endret 27. desember 2013 av extra 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Jeg vil ha en rolig mann jeg, men synes de er vanskelige å finne. Anonymous poster hash: f299c...6f7
Gjest extra Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Jeg vil ha en rolig mann jeg, men synes de er vanskelige å finne. Anonymous poster hash: f299c...6f7 Du kan date meg?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Slike menn vet vel hvordan de skal lure og sjarmere kvinner.. Og vi kvinner er ofte dumme nok til å gå på det. Slik er det bare. Anonymous poster hash: e702e...76f
Kosemose Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Tråd ryddet for avsporing Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Godt med litt variasjon innabords.Anonymous poster hash: 9660c...1fb
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har alltid vært en snill og grei mann som har satt grenser, og sagt fra når det har vært nødvendig. Dessuten har jeg alltid respektert kvinner og vært trofast i de to forholdene jeg har hatt hittil (er 32 nå). I går fikk jeg imidlertid et lettere sjokk. En i vennegjengen er 33 og giftet seg med en yngre kvinne for litt siden. Denne mannen er utadvendt og har vært player så lenge man kan huske. Jeg har vært litt mer tilbakeholden i sosiale sammenhenger, men er ingen uinteressant person da jeg har mye å snakke om. Men jeg slipper ikke hvem som helst innpå meg og relasjoner får en dypere betydning for meg. Denne mannen har utallige ons og har i tillegg vært det man kan kalle for oppmerksomhetssyk. Nå var han og noen andre venner på en tur i utlandet og de single prøvde seg på jenter. Denne mannen tok av seg gifteringen og begynte å kline med en jente og de forsvant etter hvert fra utestedet. Sannsynligheten for at et utroskap kan ha funnet sted er nok stor...de klinte jo lenge på utestedet. Det som gjør meg fortørnet er at kona til denne mannen er en rolig og snill jente. Hun er for tiden jobbsøker, bor hos han og aner fred og ingen fare. Hun lager maten hjemme, steller huset og er en god samboer. Men mannen er utro! Hvorfor tiltrekkes jenter/kvinner menn som sjarmerer de med å være utadvendte, sosiale og kule når mange slike menn ofte har issues med seg selv? Hadde denne jenta vært min kone så hadde jeg behandlet henne bra og respektert henne. Men mange kvinner tiltrekkes visstnok ikke slike menn lenger...Menn med moral og ansvarsfølelse. De er muligens rolige, men ofte dype (uten at det er en felles beskrivelse for alle slike menn). Måtte bare få det ut! Anonymous poster hash: 43d15...848 Det er godt å få det ut noen ganger. Ofte kan det være vondt å vite selv hvilke godt menneske man er og sitte på sidelinjen og være vitne til slikt. Trist at mannen var utro. Utilgivelig. Men hva gjør du selv for å tiltrekkes damene da? De damene (som hun) som fortjener deg? Du sier du ikke slipper hvem som helst innpå deg? Hvem får slippe inn da? Og hvor lenge må hun kjempe for å slippe inn? Og er du litt bitter for at du ikke blir valgt? Hva skal til for å bli sluppet inn hos deg? Og han vennen din? Hvilke issues sliter han med? Kunne du ha hjulpet han med dette? Du begynner hele innlegget med å si at du er et mye bedre menneske enn han. Jeg sier ikke at det han gjorde var greit. Men noen ganger er det nok ikke så enkelt at han ble valgt og ikke du fordi han er en dust. Anonymous poster hash: 1e2aa...48f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Det er godt å få det ut noen ganger. Ofte kan det være vondt å vite selv hvilke godt menneske man er og sitte på sidelinjen og være vitne til slikt. Trist at mannen var utro. Utilgivelig. Men hva gjør du selv for å tiltrekkes damene da? De damene (som hun) som fortjener deg? Du sier du ikke slipper hvem som helst innpå deg? Hvem får slippe inn da? Og hvor lenge må hun kjempe for å slippe inn? Og er du litt bitter for at du ikke blir valgt? Hva skal til for å bli sluppet inn hos deg? Og han vennen din? Hvilke issues sliter han med? Kunne du ha hjulpet han med dette? Du begynner hele innlegget med å si at du er et mye bedre menneske enn han. Jeg sier ikke at det han gjorde var greit. Men noen ganger er det nok ikke så enkelt at han ble valgt og ikke du fordi han er en dust. Anonymous poster hash: 1e2aa...48f TS her: Dette var veldig godt skrevet og spørsmålene var tankevekkere. Takk for at du skrev det som du gjorde Anonymous poster hash: 43d15...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå