Gå til innhold

Har lyst til å lage blogg, men trenger jeg kommentarfelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan virke litt rart for noen fordi kommentarfeltet kan anses som ett av de viktigste verktøyene en blogger har. Ikke bare for å kommunisere med leserne, men også ved å gi og få kommentarer av andre bloggere og slik bli en del av et bloggsamfunn.

Du ønsker deg en annerledes blogg, er ikke interessert i topplister og det er ikke noe galt med det. :) Det finnes for så vidt også profesjonelle bloggere som har kommentarfeltet slått av, helt eller i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke rart på en nettside, men kommentarer er litt av vitsen med en blogg (for meg). Man legger ut noe og får tilbakemeldinger. Folk går fort lei om det er enveiskommunikasjon på en slik blogg. Kanskje har de noe å legge til, noe å rette eller bare ønsker å takke for informasjonen eller hva du nå legger ut.

Men det er helt opp til deg selvsagt. Om du ikke vil ha tilbakemeldinger så skrur du av, men om du ønsker å nå opp på en eller annen liste eller få e kjent blogg tror jeg kanskje ikke at dette er den beste måten å gjøre det på.

Jeg er ikke opptatt av lister og sånt, vil bare ha en hobby.

Anonymous poster hash: d60dd...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...