AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Del Skrevet 27. desember 2013 Har lyst til å ha en søt liten blogg med sminke, klær og reiser, men har ikke lyst til å få spam og stygge kommentarer. Trenger jeg kommentarfeltet eller kan jeg bare fjerne det? Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 27. desember 2013 #2 Del Skrevet 27. desember 2013 Om du fjerner kommentarfeltet blir det vel strengt tatt en nettside. Men det er din blogg, så du gjør som du vil. Om teknikken tillater det kommer an på hvor og hvordan du oppretter bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis du vil ha muligheten for å få hyggeligere kommentarer, bør du ha en blogg hvor du må godkjenne kommentarene før de legges ut. Anonymous poster hash: d8c56...ef7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 27. desember 2013 #4 Del Skrevet 27. desember 2013 Spam kan også unngås på forskjellige måter, avhengig av hvilket bloggverktøy du bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Del Skrevet 27. desember 2013 Men om jeg modererer selv så vil jeg fortsatt måtte lese de ekle kommentarene? Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 27. desember 2013 #6 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvorfor skulle du får ekle kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Del Skrevet 27. desember 2013 Alle får jo slike ser det ut som? Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 27. desember 2013 #8 Del Skrevet 27. desember 2013 Om du ikke tåler både positive og kritiske tilbakemeldinger på det du legger ut på nett, så er det kanskje ikke noe for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Del Skrevet 27. desember 2013 Det var ikke snakk om å tåle men å unngå spesielt slike ting fordi jeg ikke ønsker å få det? Litt preventivt? Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 27. desember 2013 #10 Del Skrevet 27. desember 2013 Om du ikke tåler både positive og kritiske tilbakemeldinger på det du legger ut på nett, så er det kanskje ikke noe for deg? Problemet er nok at kommentarene ikke er spesielt kritiske. De er rett og slett ekle. Har lest mange kommentarfelt opp gjennom tidene, og de negative kommentarene er ikke spesielt konstruktive. Det går i personangrep og barnslig kritikk av utseende. __ Men TS. Kommentarfeltene på slike blogger har blitt MYE bedre de siste årene! Det er mange, mange flere fine kommentarer enn stygge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 27. desember 2013 #11 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Man står helt fritt til å moderere før kommentarer kommer ut i bloggen. Jeg kan skjønne at man ikke ønsker å få negative, usaklige kommentarer og spam i selve bloggen, men om man ikke tåler å lese dem og så slette dem, så er kanskje ikke blogg det rette verktøyet? Edit: Multitasking er sjelden veldig lurt Endret 27. desember 2013 av Lea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #12 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg har blogget i et par år, og jeg har ikke fått en eneste stygg kommentar. Nå har jeg riktig nok ikke en veldig besøkt blogg, men jeg får flere kommentarer på alle innleggene mine og som sagt har jeg ikke fått en eneste stygg kommentar. Jeg vil anbefale deg å kreve godkjenning av kommentarene før de blir publisert, dette kan du gjøre hos wordpress og blogg.no (og kanskje flere?). Om det da skulle komme en stygg kommentar, så kan du bare slette den og ingen får se hva du har skrevet. På Wordpress får du også opp ip-adressen, så da kan du følge med om det er samme person dersom det gjentar seg. Anonymous poster hash: 449a1...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Del Skrevet 28. desember 2013 Det er samspillet mellom bloggeren og de som leser den som gjør at mange får lyst til å komme tilbake til blogger. Uten kommentarmulighet blir det enveiskommunikasjon, og det gjør at leserne ikke får den samme tilknytningen. Når du f.eks. skriver om et reisemål vil andre som har vært der eller ønsker å reise dit komme med tips om ting du kanskje har gått glipp av eller spørsmål om ting de lurer på. Uten en slik mulighet blir det bare enda en reisebeskrivelse fra en fremmed. Anonymous poster hash: a92ac...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #14 Del Skrevet 28. desember 2013 Det er samspillet mellom bloggeren og de som leser den som gjør at mange får lyst til å komme tilbake til blogger. Uten kommentarmulighet blir det enveiskommunikasjon, og det gjør at leserne ikke får den samme tilknytningen. Når du f.eks. skriver om et reisemål vil andre som har vært der eller ønsker å reise dit komme med tips om ting du kanskje har gått glipp av eller spørsmål om ting de lurer på. Uten en slik mulighet blir det bare enda en reisebeskrivelse fra en fremmed. Anonymous poster hash: a92ac...aa5 Jeg har bare lyst til å ta bilder og poste og sånt, å ikke sitte å chatte og svare på kommentarer. Har lyst til å lage noe annerledes enn de tusen vanlige bloggene. Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roookk Skrevet 28. desember 2013 #15 Del Skrevet 28. desember 2013 Du tar på Ikke kommentar, men anbefaler deg og ha at du må godkjenne alle kommentarene. :-) Hatt blogg selv, aldri opplevd å få drittkommentarer. Jeg var på 10 plass på topplisten, og hadde at jeg måtte godkjenne alle kommentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #16 Del Skrevet 28. desember 2013 Du tar på Ikke kommentar, men anbefaler deg og ha at du må godkjenne alle kommentarene. :-) Hatt blogg selv, aldri opplevd å få drittkommentarer. Jeg var på 10 plass på topplisten, og hadde at jeg måtte godkjenne alle kommentarene. Jeg leser de 20 på topplisten å jeg syns de får mye dritt hver eneste dag. Satse ikke på å få en toppblogg, men vil som sagt ha en annerledes blogg. Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roookk Skrevet 28. desember 2013 #17 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg leser de 20 på topplisten å jeg syns de får mye dritt hver eneste dag. Satse ikke på å få en toppblogg, men vil som sagt ha en annerledes blogg. Anonymous poster hash: d60dd...109 Jeg syns du burde lage deg blogg, det er utrolig gøy. Og jeg tror ikke du får dritt kommentarer, isåfall ikke bry deg om dem, du kan også blokkere vedkommende sin ip-adresse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 28. desember 2013 #18 Del Skrevet 28. desember 2013 Det bestemmer du selv! Men siden du antagligvis ikke blir noen toppblogger med det første så tror jeg du kun får søte og snille kommentarer! det gjorde ivertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #19 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvorfor virker det så rart at jeg tenker på å ikke ha kommentarfelt? Sitter her med et inntrykk av å bli sett på som en raring. Anonymous poster hash: d60dd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 30. desember 2013 #20 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke rart på en nettside, men kommentarer er litt av vitsen med en blogg (for meg). Man legger ut noe og får tilbakemeldinger. Folk går fort lei om det er enveiskommunikasjon på en slik blogg. Kanskje har de noe å legge til, noe å rette eller bare ønsker å takke for informasjonen eller hva du nå legger ut. Men det er helt opp til deg selvsagt. Om du ikke vil ha tilbakemeldinger så skrur du av, men om du ønsker å nå opp på en eller annen liste eller få e kjent blogg tror jeg kanskje ikke at dette er den beste måten å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå