Gå til innhold

Dere som svarer i tråden Hva fikk dere til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skriver dere hvilket merke ting er fra? Skjert fra acne. Skerf fra jean paul. Ditt fra dior, datt fra chanel. Hvorfor er det så viktig å få frem merket? Et skerf er da like mye et skjerf om det er ifra cubus eller acne..virker det mer fancy når dere sier merket?

Anonymous poster hash: 92d20...bfd

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvis jeg får en diamantring i julegave, kan jeg ikke si "diamantring", men "ring"? Hvorfor plager det deg, egentlig?

Anonymous poster hash: b0716...cbc
  • Liker 8
Skrevet

Som leser av tråden synes jeg det er artig å lese slike detaljer :)

Anonymous poster hash: 85be1...3df
  • Liker 5
Skrevet

Don't be fooled by the rocks that I've got, I'm still Jenni from the block :)

Anonymous poster hash: ebc35...706
  • Liker 2
Skrevet

Og hvis jeg har fått en bok så kan jeg ikke skrive hvilken bok, for da er boka for fancy eller? Du må da tåle at folk gir en dekkende beskrivelse. Det er nok ikke ment som noe annet enn nettop det. Jeg ville slutta å brukt energi på sånne unødvendige ting hvis jeg var deg. Hilsen hun som bruker klær fra Cubus.

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk en film av et menneske.

vs.

Jeg fikk en signert Ringenes herre-film av Kong Harald i julegave.

Anonymous poster hash: 94620...fcd
  • Liker 2
Skrevet

Så hvis jeg får en diamantring i julegave, kan jeg ikke si "diamantring", men "ring"? Hvorfor plager det deg, egentlig? Anonymous poster hash: b0716...cbc

Synes det var en dårlig sammenligning du kom med. Nei, jeg hadde ikke reagert om noen hadde skrevet diamantring. Eller gull eller sølv.

Synes bare det var litt snodig at folk må poengtere hvilke merke noen av klærne er i fra imens noe av klærne lister opp så står ikke merket.

F.eks. Noen svarer at de fikk en anorakk av merket Daniel Frank. Lengre ned på listen står det at de fikk skjerf men ikke merket her.

Videre lister noen opp;

Sokker fra Gant

Belte fra LV

Sløyfe fra RL

Tøfler.

Hvorfor står det ikke hvor tølene er fra her da tro? Var jo tydligis veldig viktig å få med hvor sokkne, beltet og sløyfen var i fra.

Plager meg ikke, jeg undrer bare :) synes det vitner litt om at det er veldig mye fokus på merke noe jeg personlig synes er unødvendig. Og det er som sagt min mening.

• Liker 9
Skrevet

Og hvis jeg har fått en bok så kan jeg ikke skrive hvilken bok, for da er boka for fancy eller? Du må da tåle at folk gir en dekkende beskrivelse. Det er nok ikke ment som noe annet enn nettop det. Jeg ville slutta å brukt energi på sånne unødvendige ting hvis jeg var deg. Hilsen hun som bruker klær fra Cubus.

Hehe, selvfølgelig ikke! Og det tror jeg nok du forstår . Virker som om det er veldig stort fokus på merker, glad jeg ikke er tenåring idag iallefall.

Skrevet

Jeg fikk en film av et menneske.

vs.

Jeg fikk en signert Ringenes herre-film av Kong Harald i julegave.

Anonymous poster hash: 94620...fcd

Så helvete heller om du gjorde!

Skrevet

Jeg fikk en film av et menneske. vs. Jeg fikk en signert Ringenes herre-film av Kong Harald i julegave. Anonymous poster hash: 94620...fcd

Var innleget mitt virkelig så dårlig skrevet at du tror det var dette jeg mente? Jeg burde nok presisert at jeg mente merker, som i acne, dior, canel, jean paul osv osv......

• Liker 1
Skrevet

Hahhahaha i dag er det viktig med merker å luksus .

Jeg fikk sokker fra HM for 79 kroner woohoooo ! Må innrømme hadde jeg fått merkeklær hadde jeg skrevet navnet ved siden av . Men billigbutikker da skriver jeg bare produktet :P Tror vi fleste mennesker er slik :P

Anonymous poster hash: ac1f4...ccb
  • Liker 1
Skrevet

Men nå fikk jeg ikke noen merkeprodukter da :P

Skrevet

Hahhahaha i dag er det viktig med merker å luksus . Jeg fikk sokker fra HM for 79 kroner woohoooo ! Må innrømme hadde jeg fått merkeklær hadde jeg skrevet navnet ved siden av . Men billigbutikker da skriver jeg bare produktet :P Tror vi fleste mennesker er slik :PAnonymous poster hash: ac1f4...ccb

Takk for ærlig svar! :) sikkert mange som gjør dette som du sier ja.

Skrevet

Når du nevner det gikk jeg inn å sjekket å stemmer . Privatfly, og skjerf fra LV, mens sokker og tøfler er fra merket "ingen" . Noen mennesker har behov for å skryte litt, og helt ærlig så bryr jeg meg ikke . SItter bare å ler litt for meg selv isteden .

• Liker 3
Skrevet

Synes det var en dårlig sammenligning du kom med. Nei, jeg hadde ikke reagert om noen hadde skrevet diamantring. Eller gull eller sølv.

Synes bare det var litt snodig at folk må poengtere hvilke merke noen av klærne er i fra imens noe av klærne lister opp så står ikke merket.

F.eks. Noen svarer at de fikk en anorakk av merket Daniel Frank. Lengre ned på listen står det at de fikk skjerf men ikke merket her.

Videre lister noen opp;

Sokker fra Gant

Belte fra LV

Sløyfe fra RL

Tøfler.

Hvorfor står det ikke hvor tølene er fra her da tro? Var jo tydligis veldig viktig å få med hvor sokkne, beltet og sløyfen var i fra.

Plager meg ikke, jeg undrer bare :) synes det vitner litt om at det er veldig mye fokus på merke noe jeg personlig synes er unødvendig. Og det er som sagt min mening.

Nei, det var ikke en dårlig sammenligning. En diorveske er mye dyrere og mer eksklusiv enn en veske fra eksemplevis Cubus, på samme måte som det er naturlig for meg å si "diamantring", er det også naturlig for meg å si "chanel-veske" og det kommer fra en som også har vesker fra Cubus og HM.

Anonymous poster hash: b0716...cbc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når du nevner det gikk jeg inn å sjekket å stemmer . Privatfly, og skjerf fra LV, mens sokker og tøfler er fra merket "ingen" . Noen mennesker har behov for å skryte litt, og helt ærlig så bryr jeg meg ikke . SItter bare å ler litt for meg selv isteden .

Om du ikke bryr deg. Hvorfor i all verden ta seg bryet med å lage i en tråd og så svare i den da? For meg hadde det vært mer enn nok å bare le av det. Hva om man fakitsk ikke vet hva slags meke ting er ifra?

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Skrevet

Om du ikke bryr deg. Hvorfor i all verden ta seg bryet med å lage i en tråd og så svare i den da? For meg hadde det vært mer enn nok å bare le av det. Hva om man fakitsk ikke vet hva slags meke ting er ifra?

Den du siterte lagde ikke tråden. Det var det jeg som gjorde.

Skrevet (endret)

Det står vel på produktene hvor det kommer fra....De fleste ihvertfall .

Endret av Sool
  • Liker 2
Skrevet

Har lagt merke til det jeg også, veldig viktig å presisere hvilket merke kan du skjønne. Skryt, skryt og skryt. Vitner bare om hvor overfladiske mange mennesker er. Kvalmt.

Anonymous poster hash: b912c...559
  • Liker 2
Skrevet

Har lagt merke til det jeg også, veldig viktig å presisere hvilket merke kan du skjønne. Skryt, skryt og skryt. Vitner bare om hvor overfladiske mange mennesker er. Kvalmt.

Anonymous poster hash: b912c...559

Det er jo ganske beskrivende. Et skjerf er et skjerf, men om noen sier at det er fra Acne eksempelvis, sier det meg litt mer enn om noen sier at det er skjerf fra ukjent merke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...