AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Har en som jeg dater. Han virker bare opptatt av sex så jeg blir ikke akkurat lykkelig med den situasjonen. Han sier at han ikke vil miste meg, men jeg kunne ønske at han kunne vise en annen type interesse for meg og. Noen som har råd? Anonymous poster hash: 9a7c8...92e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Hvor lenge har dere datet da? Anonymous poster hash: f7676...36d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Kanskje han tror at du er veldig opptatt av dette? Si til ham det du tenker du. Anonymous poster hash: 7b6db...578
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Vi har dater i to måneder. Vi hadde sex tidlig men han virker så opptatt av bare sex så jeg sa til han isted at jeg ikke er rotejente. Vet det , men komme å knulle deg fort nå.... Sånn skriver han alltid. Også kommer han og går fort etterpå. Han sier at vil jeg ha han så må jeg ikke møte andre. Men forstår ikke hvorfor han bare skal ha sex når vi møtes, og at han i tillegg virker redd for å miste meg pluss sjalu ut virker han....Anonymous poster hash: 9a7c8...92e
Adhara Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Tråden er ryddet for personangrep og avsporing. Irrlys, mod. Endret 27. desember 2013 av irrlys
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 trådstarter : jeg føler han virker useriøs ut. Han snakker om sex hele tiden, eneste han tenker på og vil gjøre, men samtidig så vil han at jeg skal holde meg kun til han og være med han... Men jeg føler ikke at det er noe fremtid i han ... for det kan jo virke som om han er mer ute etter en sexvenninne enn en fremtid med meg... Anonymous poster hash: 9a7c8...92e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 trådstarter : jeg føler han virker useriøs ut. Han snakker om sex hele tiden, eneste han tenker på og vil gjøre, men samtidig så vil han at jeg skal holde meg kun til han og være med han... Men jeg føler ikke at det er noe fremtid i han ... for det kan jo virke som om han er mer ute etter en sexvenninne enn en fremtid med meg... Anonymous poster hash: 9a7c8...92e Da driter du i han. Anonymous poster hash: 666e1...d36 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Hvis han kun kommer til deg for å har sex med deg, og går like etterpå, så er han ikke interessert. Og du burde ikke si at du ikke vil ha sex slik, når du tydeligvis gjør det stikk motsatte. Anonymous poster hash: 7b6db...578 1
Betasuppe Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Ikke ligg med han neste gang, og se hvordan han blir i ansiktet når han innser at det ikke blir noe av. Så kan du se hvordan han endrer mønstret sitt i etterkant. Hvis han plutselig vil se deg oftere da så vet du hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror at han bare er interessert i sex men han later som om han vil eie meg med å si at jeg ikke må treffe andre.Anonymous poster hash: 9a7c8...92e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Du må slutte å møte ham hjemme hos en av dere. Be ham ut. Kino, restaurant, teater, gåturer, fest etc. La ham vise at du er god nok å tilbringe tid med utenfor senga, og i full offentlighet.Anonymous poster hash: 2259b...bcc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Enig i det. Jeg føler meg som en dritt når jeg blir skrevet til og behandlet på den måten. Men jeg føler at jeg ikke bør godta dette og gjerne bare ta avstand , men når jeg tar avstand begynner han å bombardere meg med smser og påstår at han vil ikke miste meg. Jeg er forvirret. Skjønner ikke hvorfor mange menn oppfører seg sånn. Har møtt like typer før. Noen som er sånn som kan forklare?Anonymous poster hash: 9a7c8...92e
Gjest Lille-pus Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror at han bare er interessert i sex men han later som om han vil eie meg med å si at jeg ikke må treffe andre.Anonymous poster hash: 9a7c8...92e Det er jo bare å bestemme seg, så enkelt er det. Enten vil du ha det slik eller så går du. Problemet er?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Da går jeg. Anonymous poster hash: 9a7c8...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå