AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Har du noen gang blitt sammen med en person som du egentlig ikke hadde helt de store/rette følelsene for? Og med det gitt uttrykk for at du er glad i vedkommende uten at du egentlig var det? Hvorfor isåfall?Anonymous poster hash: 134ef...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 De fleste menn gjør vel det, siden de ikke har følelser andre steder enn i underlivet.. Anonymous poster hash: b5a23...06a 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 De fleste menn gjør vel det, siden de ikke har følelser andre steder enn i underlivet.. Anonymous poster hash: b5a23...06a Så sinna Anonymous poster hash: 30c5f...a13 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 De fleste menn gjør vel det, siden de ikke har følelser andre steder enn i underlivet..Anonymous poster hash: b5a23...06a Hahaha så jævlig sant!Anonymous poster hash: d3343...70b 6
Euphemia Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Jeg ble det en gang. Han hadde heller ikke de store følelsene for meg, men han sa bare at "det er jo ikke så viktig, det viktige er at vi liker hverandre og har det fint sammen". Det stemmer sikkert for noen, men for meg ble det feil. Det ble slutt etter halvannet år.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Så sinna Anonymous poster hash: 30c5f...a13 Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet.. Anonymous poster hash: b5a23...06a 6
Betty Blue Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Nei. Sier jeg at jeg har følelser for noen, så har jeg det. Men har hatt sex, uten at det har vært følelser inne i bildet, men naturligvis da uten å påstå at det har vært følelser fra min side heller. Synes ellers det var overraskende mange pessimistiske svar her vedrørende menn. Have some faith ! Endret 27. desember 2013 av Ibsenfrue
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Ja det har jeg, vært sammen med han i 11 år og gift i snart 5.... Da vi traff hverandre, var jeg langt nede, og fryktelig overvektig og deprimert. Hadde 0 tro på at jeg noen gang ville få meg en kjæreste. Men så dukket han opp da, kjempe trivelig fyr, og han ga utrykk for at utseende ikke var det viktigste for han. Jeg tenkte ok, dette er den sjansen jeg får i livet! Etterhvert som tiden gikk, har jeg blitt mer og mer glad i han, vi har vært igjennom mye tøfft sammen, så jeg kan bare ikke gå fra han. Anonymous poster hash: 09d12...cf8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 De fleste menn gjør vel det, siden de ikke har følelser andre steder enn i underlivet.. Anonymous poster hash: b5a23...06a Hva er det for et svar? Så min kjærlighetssorg er altså ikke reell da :O Da kan jeg jo heldigvis bare droppe de inbilte følelsene da :D hvor deilig det hadde vært! Anonymous poster hash: 39d6c...d68 3
Adhara Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Hva er det for et svar? Så min kjærlighetssorg er altså ikke reell da :O Da kan jeg jo heldigvis bare droppe de inbilte følelsene da :D hvor deilig det hadde vært! Anonymous poster hash: 39d6c...d68 Må være et unntak du da.. Alle menn jeg kjenner går rett inn i nye forhold med en gang det er slutt med en annen. Syns det er veldig spesielt, jeg har fortsatt kjærlighetssorg 1 år etter det ble slutt mellom meg og min ex, hadde ikke falt meg inn å bli sammen med en ny. Anonymous poster hash: b5a23...06a
Botch Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Må være et unntak du da.. Alle menn jeg kjenner går rett inn i nye forhold med en gang det er slutt med en annen. Syns det er veldig spesielt, jeg har fortsatt kjærlighetssorg 1 år etter det ble slutt mellom meg og min ex, hadde ikke falt meg inn å bli sammen med en ny. Anonymous poster hash: b5a23...06a Jepp, han må være unntaket… det kan jo ikke være at det er litt mindre svart/hvitt enn så. 4
Teethgrinding Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Det er vanlig og ikke minst helt legitimt folkens. Slutt å være moralens voktere. Mange inngår forhold uten at de er overhodet ment til å være evigvarende. Dersom to individer kommuniserer hensikten godt nok for hverandre er det jo ikke galt. Jeg ser ingen skade i dette. 1
Steinar40 Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Ja det har jeg, vært sammen med han i 11 år og gift i snart 5.... Da vi traff hverandre, var jeg langt nede, og fryktelig overvektig og deprimert. Hadde 0 tro på at jeg noen gang ville få meg en kjæreste. Men så dukket han opp da, kjempe trivelig fyr, og han ga utrykk for at utseende ikke var det viktigste for han. Jeg tenkte ok, dette er den sjansen jeg får i livet! Etterhvert som tiden gikk, har jeg blitt mer og mer glad i han, vi har vært igjennom mye tøfft sammen, så jeg kan bare ikke gå fra han. Anonymous poster hash: 09d12...cf8 Så hva er da meningsløst med det? 1
Citron Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Ja, for noen år tilbake. Jeg var overhode ikke tiltrukket av ham, men valgt å gå inn i et forhold fordi jeg var rett og slett lei av å være singel. haha. Forholdet varte i 6 måneder til jeg fant meg noen jeg var tiltrukket av og gikk i et forhold med ham istedet. Lappet over kan du si. Nå den dag idag er jeg ikke sammen med noen av dem, men i et langvarig forhold med min nåværende kjæreste som jeg er veldig tiltrukket av + mye mer. Poenget er at... finnes folk som innleder et forhold med noen man ikke er interessert.
Cata Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Jepp, typisk tilfelle av reboundforhold for både ham og meg. Jeg burde sannsynligvis innsett at det ikke var noe å satse på, men fyren inviterte meg ut og jeg takket ja - dels av nysgjerrighet og dels fordi jeg bokstavelig talt hadde sittet inne i flere år. Det viste seg at vi trivdes sammen, så dermed utviklet forholdet seg en stund. Men det kunne naturligvis ikke gå i lengden. Vi var alt for forskjellige personligheter, så vi endte forholdet uten alt for mange såre følelser fra noen av partene.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Det er vanlig og ikke minst helt legitimt folkens. Slutt å være moralens voktere. Mange inngår forhold uten at de er overhodet ment til å være evigvarende. Dersom to individer kommuniserer hensikten godt nok for hverandre er det jo ikke galt. Jeg ser ingen skade i dette. Her snakker vel man kanskje heller om tilfeller hvor hensikten IKKE kommuniserer klart og tydelig. Fortsatt like greit?Anonymous poster hash: 134ef...c6e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Ja, for noen år tilbake. Jeg var overhode ikke tiltrukket av ham, men valgt å gå inn i et forhold fordi jeg var rett og slett lei av å være singel. haha. Forholdet varte i 6 måneder til jeg fant meg noen jeg var tiltrukket av og gikk i et forhold med ham istedet. Lappet over kan du si. Nå den dag idag er jeg ikke sammen med noen av dem, men i et langvarig forhold med min nåværende kjæreste som jeg er veldig tiltrukket av + mye mer. Poenget er at... finnes folk som innleder et forhold med noen man ikke er interessert. Ts her. Så for deg var det bedre å være i et forhold med en du ikke var tiltrukket av fremfor å være singel? Hva slags glede/verdi tilførte han deg da? Utover det en venn kan tilføre deg. Sex? Tror ikke jeg klarer å nyte sex med en jeg ikke er tiltrukket av. Sikkert fordi jeg legger for mye følelser i det.... Følte du ingenting på samvittigheten din? Eller var han ikke så tiltrukket av deg heller kanskje?Anonymous poster hash: 134ef...c6e
Citron Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 Ts her. Så for deg var det bedre å være i et forhold med en du ikke var tiltrukket av fremfor å være singel? Hva slags glede/verdi tilførte han deg da? Utover det en venn kan tilføre deg. Sex? Tror ikke jeg klarer å nyte sex med en jeg ikke er tiltrukket av. Sikkert fordi jeg legger for mye følelser i det.... Følte du ingenting på samvittigheten din? Eller var han ikke så tiltrukket av deg heller kanskje?Anonymous poster hash: 134ef...c6e Jeg trodde nok da at han var tiltrukket av meg, men jo mer jeg tenker over det kan han ikke ha vært det. Der og da var det bare godt å vite at man ikke var alene. Det som var godt med sex var å tilfredstille ham. Jeg kunne ikke ha hatt så god selvtillit. Den dag i dag så ser jeg tilbake og rister på hodet. Jeg ser på det nå som en erfaring på hvordan forhold ikke skal være.
Teethgrinding Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Her snakker vel man kanskje heller om tilfeller hvor hensikten IKKE kommuniserer klart og tydelig. Fortsatt like greit?Anonymous poster hash: 134ef...c6e Hvis man er 15 år gammel er det greit. Hvis man er 22 år gammel er det også helt greit. Vi vet alle sammen at forhold i den alderen gjerne ikke varer livet ut. Det er snarere et statistisk faktum enn noe annet. Jeg tror folk generelt hadde hatt godt av å chille'n to hakk med sine parforhold i ung alder. Folk er jævla strenge om dagen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå