FrankDrebin Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Tenkte det kunne være litt artig for oss her inne som har levd en stund å mimre litt, alt fra musikk til klær til ting vi lekte med. The sky is the limit, som de sier på utenlandsk. Jeg ble inspirert til å lage denne tråden da jeg helt uten grunn i dag plutselig kom til å tenke på en av de gamle programmene med Trond-Viggo, hvor han satt med en rableblokk. Flere som husker den? Jeg husker med glede da jeg satt med en uåpnet rableblokk såvel som en splitter ny eske med fargestifter, klar til å sette Picasso i et dårlig lys. Det var tider. Forsåvidt....
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Tenkte det kunne være litt artig for oss her inne som har levd en stund å mimre litt, alt fra musikk til klær til ting vi lekte med. The sky is the limit, som de sier på utenlandsk. Jeg ble inspirert til å lage denne tråden da jeg helt uten grunn i dag plutselig kom til å tenke på en av de gamle programmene med Trond-Viggo, hvor han satt med en rableblokk. Flere som husker den? Jeg husker med glede da jeg satt med en uåpnet rableblokk såvel som en splitter ny eske med fargestifter, klar til å sette Picasso i et dårlig lys. Det var tider. Forsåvidt.... Um.. det er ikke Flode programmene (puss puss) du tenker på? Kan ikke huske noe spesielt med Trond Viggo og rableblokk? Husker du noe mer?
FrankDrebin Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2013 Um.. det er ikke Flode programmene (puss puss) du tenker på? Kan ikke huske noe spesielt med Trond Viggo og rableblokk? Husker du noe mer? Flode var med, men jeg husker ikke om han hadde den puss-puss rutinen der. Eneste jeg husker er at midt i programmet sendte de Colargol.
Gjest Gunfreak Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Um.. det er ikke Flode programmene (puss puss) du tenker på? Kan ikke huske noe spesielt med Trond Viggo og rableblokk? Husker du noe mer? Han mener så klart en Trond Viggo som levde på 1700 tallet, tråden er jo for folk "som har levd en stund"
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Flode var med, men jeg husker ikke om han hadde den puss-puss rutinen der. Eneste jeg husker er at midt i programmet sendte de Colargol. Ok, husker godt Colargol, men husker ikke så mye rundt det (at det var innslag i et annet program). Mulig Colargol var så spennende at jeg glemte alt det andre. Husker Vidar-Lønn, og de puslegreiene. Veldig moro, og sikkert utkjedelig idag. Han mener så klart en Trond Viggo som levde på 1700 tallet, tråden er jo for folk "som har levd en stund" Tulling. På 1700 tallet hadde de ikke engang strøm, så de måtte se tv i mørket.
FrankDrebin Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2013 Husker Vidar-Lønn, og de puslegreiene. Veldig moro, og sikkert utkjedelig idag. Ah, det husker jeg godt ja, fulgte ivrig med da det gikk. Ja, spørs om dagens unge ville hatt den samme tålmodigheten vi hadde. xD
Gjest Gunfreak Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Ok, husker godt Colargol, men husker ikke så mye rundt det (at det var innslag i et annet program). Mulig Colargol var så spennende at jeg glemte alt det andre. Husker Vidar-Lønn, og de puslegreiene. Veldig moro, og sikkert utkjedelig idag. Tulling. På 1700 tallet hadde de ikke engang strøm, så de måtte se tv i mørket. Jo da, de lekte seg med strøm på 1700tallet! greit nok kanskje ikke store kraftverk, men de viste hva strøm hvar(sånn ca) og eksperimenterte med det. Og for å ikke spore helt av, dette er ikke kultur menn mat. På 80 og tidlig 90tallet fikk man noe jeg bare vet er kalt honning kaker, de var trukket i sjokolde, og hadde litt hvite flekker på toppen, inni var det noe kake fyll med noe honning i, de var drit gode, men så forsvant "nærmat" butikken og kakene med dem... aldri funnet dem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå