majan Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 jaja jeg holder på og planlegger det store frieriet. Ser ikke ut som kjærsten min gjør det så da får jeg gjøre det. Planen er og finne en dato i august/september 2005 men nå idet siste har jeg fått greie på at flere av venninnene mine skal gifte seg sommeren 2005. Blir jo litt kjedelig at alle skal gifte seg akkurat den sommeren da?!? Av økonomiske årsaker kan vi ikke gifte oss i år. bryllup koster og siden vi tjener helt normalt har vi ikke mulighet til og sette av mangfoldigen tusner hver måned.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Gratulerer med dagbok! Du kan jo fri først, og så kan de bestemme dato sammen seinare. Lukke til!
magnhild Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Har det skjedd noe nytt?? Har du fridd og funnet dato?? Er litt spent skjønner du!!
majan Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2004 nei det har ikke vært noe frieri enda, må vente til en fin anledning. Samboeren min er av den oppfatning at en ikke skal planlegge bryllup flere måneder i forveien. Noe som jeg har prøvd og forklare han at er nødvendig med hensyn til leie lokale, kirke, kokk etc. Så derfor holder jeg på "bak hans rygg" og planlegger litt. har begynt og kjøpe inn litt alkohol til den store festen, vi blir nemlig ganske så mange gjester. Så da er det greit og begynne litt i det små. Også skal jeg begynne og spare litt penger hver måned. Så jeg regner med og fri i juli eller august en gang, hvis jeg ikke gjør det før da for jeg har så veldig lyst til og gjøre det snart. Men på grunn av familiemedlemmer trur jeg ikke det blir noe brylllup på oss før i august/september 2005. så jeg tenker så det knaker og lurer fælt på hvordan jeg skal fri. det skal jo være en minnerik dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå