AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Har kjæresten din facebook-passordet ditt?Anonymous poster hash: 161c4...95a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Selvfølgelig ikke, ikke åpner han posten min eller svarer på telefonen min heller. Anonymous poster hash: 82cf8...337 9
Lila Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Ja Vi deler på Spotify og Netflix, og kan derfor en del av hverandres passord. Edit: Vi driver likevel ikke å snoker på hverandres brukere. Det ser jeg ikke poenget i, ingen av oss har noe å skjule. Er det noe vi lurer på/er usikker på, så spør vi hverandre. Endret 27. desember 2013 av Lila 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Selvfølgelig ikke, ikke åpner han posten min eller svarer på telefonen min heller.Anonymous poster hash: 82cf8...337 Hvorfor ikke? Pga privatliv?Anonymous poster hash: 161c4...95a
Zzyzx Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Nei, hvorfor skulle han det? Jeg har ikke hans heller. Vi har vært sammen i sju år uten at det i det hele tatt har vært et tema. Til felles ting har vi egne passord om ikke er likt de private. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Hvorfor ikke? Pga privatliv?Anonymous poster hash: 161c4...95a Ja, LITT må man nå stole på partneren. Må ikke være helt gjennomsiktig med ALT. Ikke har han noe med hva andre snakker til meg om. Mine venners problemer er ikke noe han har noe med med mindre det er noe vennenene mine vil fortelle han selv. Anonymous poster hash: 82cf8...337 4
CeeCee Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Nei, jeg stoler på kjæresten min og han stoler på meg. Jeg vil ha mitt og mine venners privatliv i fred. Hvis det skulle være noe spesielt, så spør vi hverandre. Vi kan snakke om alt og begge er ærlige. Det kalles gjensidig respekt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er singel for tiden, men har aldri utvekslet passord til noe. Jeg fikk med meg passordet til eksen da hun skrev det inn i feil rute mens PC-en var koblet til TV-en, men jeg brukte det aldri til noe. Gjør ikke noe galt, men foretrekker at mine personlige kontoer er mine personlige kontoer. Anonymous poster hash: 4411c...48d 2
Gjest Awzm me Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Nei, selvfølgelig ikke. Det hadde vært respektløst mot mine venner som kanskje skriver personlige ting til meg i fb-chatten 10
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Nei, selvfølgelig ikke. Det hadde vært respektløst mot mine venner som kanskje skriver personlige ting til meg i fb-chatten Helt enig. At ikke flere klarer å tenke det samme. Har måttet kutte ut flere venninner pga dette. Anonymous poster hash: ad01b...0de 2
Gjest New_Girl Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Han er ikke på FB, men han har ikke mitt passord. Ikke har han spurt om det heller. Mail, Facebook, sms og lignende er privat. 2
Lea2 Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Nei og det er heller ikke aktuelt. Private kontoer er private kontoer. Også mobilen er privat og har kode. Om det ikke er en grunn til at han skal inn og titte, så ser jeg ingen grunn til å dele. 1
Gjest Awzm me Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Helt enig. At ikke flere klarer å tenke det samme. Har måttet kutte ut flere venninner pga dette. Anonymous poster hash: ad01b...0de Yes, har en kamerat hvis kjæreste kikket på samtalen vår fordi hun var sjalu og alt. Gjett om jeg klikket i vinkel på han da han sa til meg at hun hadde kikket på litt av samtalen vår, etter han hadde lovet meg at det ikke kom til å skje selv om hun hadde passordet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har ikke facebook lenger. Men han visste det da jeg hadde det. Var bare tilfeldig, men jeg har ikke hans, og har ikke behov for det. Hadde vel fått det om jeg spurte, men hva er poenget. Og selv om han hadde passordet mitt gikk han aldri inn. Og vi snoker ikke i hverandres telefoner heller. Og om det er brev og lignende venter jeg til han åpner de selv uansett om vi har felles økonomi etc. Privat er privat. Anonymous poster hash: 2a437...8b0
Gjest Jepp123 Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Han har ikke mitt og jeg ikke hans. Er private. Enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Yes, har en kamerat hvis kjæreste kikket på samtalen vår fordi hun var sjalu og alt. Gjett om jeg klikket i vinkel på han da han sa til meg at hun hadde kikket på litt av samtalen vår, etter han hadde lovet meg at det ikke kom til å skje selv om hun hadde passordet. Herregud. Tenk å være sjalu på venninna til kjæresten. Folk altså... Kan ikke stole på folk. Jeg har opplevd venninner som forteller ALT om mitt privatliv og ting jeg har fortalt i fortrolighet til kjæresten sin. Hennes argument: "Må jo stole på han da, han er jo kjæresten min, vi deler alt." Ja, og hva med meg..? Jeg fortalte deg disse tingene, fordi jeg stolte på DEG, ikke kjæresten din. Folk... Anonymous poster hash: ad01b...0de 7
flashthis Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Ja vi begge har, dette er fordi hvis noe skal uhyggelig skal skje.. feks; dødsfall, forsvinning osv.. Rett og slett bare får sikkerheten 1
Gjest Vevila Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Det er faktisk mulig å ha hverandres passord uten å snoke, selv om det ser ut til at enkelte har vanskelig for å forstå dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå