Gå til innhold

Hvordan bli kjent med folk på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i tyveårene som er på rundreise i Asia med mine foreldre. Men jeg kjeder meg fort og vet heller ikke hvordan jeg skal ta kontakt med nye mennesker slik at jeg slipper å snakke med foreldrene mine hele tiden. Har dere noen tips?

Anonymous poster hash: 02eaa...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvor kommer du fra? Hvor skal du?

Anonymous poster hash: 41eb6...1a2
Skrevet

Hei, hvor kommer du fra? Hvor skal du? Anonymous poster hash: 41eb6...1a2

Fra østlandet, skal blandt annet til Laos, Kambosja, Vietnam og Thailand. Er i Thailand nå.

Hva sier jeg til foreldrene mine om jeg vil ta en tur alene ut uten dem? De er så beskyttende.

Ts

Skrevet

Norsk jente i 20årene? Spørsmålet er hvordan du kan klare å ikke få kontakt med mannlige innfødte og turister.

Skrevet

Norsk jente i 20årene? Spørsmålet er hvordan du kan klare å ikke få kontakt med mannlige innfødte og turister.

Men jeg er overvektig og ikke spesielt sjarmerende.... Ts

Skrevet

Si til foreldrene dine at du tar en tur for å se deg litt om. Finn noen som ser greie ut, hippier og andre raringer er ofte bra folk, og si hei.

Skrevet

Fra østlandet, skal blandt annet til Laos, Kambosja, Vietnam og Thailand. Er i Thailand nå.

Hva sier jeg til foreldrene mine om jeg vil ta en tur alene ut uten dem? De er så beskyttende.

Ts

Det var vel ment som spørsmål du kan stille til dem du treffer. De fleste som er ute og reiser er mottagelige for kontakt fra fremmede, bare blink deg ut noen som virker ålreit, si hei, og still noe spørsmål.

- Hvor kommer du fra?

- Vært her lenge?

- Hvor skal du/har du vært?

Og har de vært der en stund, eller har vært på steder du skal til kan du feks spørre om hva du bør få med deg på stedet, også triller det av seg selv.

Anonymous poster hash: 25b81...bce

Skrevet

Men jeg er overvektig og ikke spesielt sjarmerende.... Ts

OK, men det er rimelig lett å bli kjent med turister uansett, det er faktisk tipset mitt, tenker man sånn(og det er faktisk sånn) så blir man lett kjent med folk.

Du er vel egentlig gammel nok til å reise alene, men bare fortell foreldrene dine hvor du går og omtrent når du kommer tilbake og at du har med mobil så er de nok fornøyd uansett hvor beskyttende de måtte være.

Skrevet

Det var vel ment som spørsmål du kan stille til dem du treffer. De fleste som er ute og reiser er mottagelige for kontakt fra fremmede, bare blink deg ut noen som virker ålreit, si hei, og still noe spørsmål.

- Hvor kommer du fra?

- Vært her lenge?

- Hvor skal du/har du vært?

Og har de vært der en stund, eller har vært på steder du skal til kan du feks spørre om hva du bør få med deg på stedet, også triller det av seg selv.

Anonymous poster hash: 25b81...bce

Det stemmer. Det er bare å ta kontakt og stille spørsmål, Noen vil du sikkert finne tonen med.

Anonymous poster hash: 41eb6...1a2

Skrevet

Takk for svar folkens! Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...