Tussilago_2 Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Tenker å reise en tur til Bergen med kjæresten til våren. Har tittet litt på forskjellige hoteller - men ser at anmeldelsene spriker så mye at jeg blir lite klokere... Vi skal antageligvis bo fra fredag-søndag, ønsker ok hotellfrokost, relativt sentralt (kommer til å reise med fly/tog). Har aldri vært i Bergen før og tenker at det bør man vel også prøve... Budsjettmessig vil vi vel på et "normalt prisnivå". Noen som har gode forslag? Tenker hovedsak sentralt da vi ikke kommer til å leie bil.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Hotell Norge eller SAS hotellet Anonymous poster hash: 48088...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Tenker å reise en tur til Bergen med kjæresten til våren. Har tittet litt på forskjellige hoteller - men ser at anmeldelsene spriker så mye at jeg blir lite klokere... Vi skal antageligvis bo fra fredag-søndag, ønsker ok hotellfrokost, relativt sentralt (kommer til å reise med fly/tog). Har aldri vært i Bergen før og tenker at det bør man vel også prøve... Budsjettmessig vil vi vel på et "normalt prisnivå". Noen som har gode forslag? Tenker hovedsak sentralt da vi ikke kommer til å leie bil. Scandic Bergen city. Eller Strand. Strand er jo et av de hotellene som er reklamert for som romantisk, og det er skikkelig flott. Sammen med Bergen city, fine og nye rom, gode senger og ikke minst sykt god frokost! Servicen er god på begge hotellene, og syns prisene er helt ok Anonymous poster hash: 97adb...1ef
stine43 Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg bor alltid på hotel park når jeg er i Bergen. Liker det veldig godt! S
Erazor Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Bergen sentrum er relativt intimt, så det meste er i gangavstand om man bor på et sentrumshotell. Vil anbefale å se etter tilbud på hotellrom, da kan det være mulig å få tak i et rimelig rom på et bra hotell. Om dere ikke ønsker å gå langt fra togstasjonen, ligger Grand Hotel Terminus like ved. De har rykte på seg til å ha god frokost. Hotellet er sentralt ved togstasjonen og Bergen Storsenter og like ved gågaten Marken. Hotellet ligger for øvrig 5-7 minutters gange fra Torgallmenningen. Om dere vil nær Torgallmenningen er det tre hoteller som ligger rett ved: Radisson Blu Hotel Norge, Thon Hotel Bristol og Clarion Collection Hotel No 13. Sistnevnte er et av Petter Stordalens nye «luksushoteller», så det skal visstnok være svært bra. Ned mot Fisketorget ligger Scandic Strand, ut mot Bryggen finner man Radisson Blu Royal Hotel, Clarion Collection Havnekontoret og Det Hanseatiske Hotell. Det finnes også en mengde andre hoteller som helt sikkert er bra. Om dere har et spesielt hotell dere lurer på med tanke på beliggenhet og lignende, er det kanskje greit å spørre spesielt om det. 1
Strange Doll Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Bergen sentrum er relativt intimt, så det meste er i gangavstand om man bor på et sentrumshotell. Vil anbefale å se etter tilbud på hotellrom, da kan det være mulig å få tak i et rimelig rom på et bra hotell. Om dere ikke ønsker å gå langt fra togstasjonen, ligger Grand Hotel Terminus like ved. De har rykte på seg til å ha god frokost. Hotellet er sentralt ved togstasjonen og Bergen Storsenter og like ved gågaten Marken. Hotellet ligger for øvrig 5-7 minutters gange fra Torgallmenningen. Om dere vil nær Torgallmenningen er det tre hoteller som ligger rett ved: Radisson Blu Hotel Norge, Thon Hotel Bristol og Clarion Collection Hotel No 13. Sistnevnte er et av Petter Stordalens nye «luksushoteller», så det skal visstnok være svært bra. Ned mot Fisketorget ligger Scandic Strand, ut mot Bryggen finner man Radisson Blu Royal Hotel, Clarion Collection Havnekontoret og Det Hanseatiske Hotell. Det finnes også en mengde andre hoteller som helt sikkert er bra. Om dere har et spesielt hotell dere lurer på med tanke på beliggenhet og lignende, er det kanskje greit å spørre spesielt om det. Vil ikke anbefale terminus, hver gang jeg har sovet der har jeg slitt med søvnen pga bråk i gatene
happiest Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 http://www.dethanseatiskehotel.no/ Fine rom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå