Gå til innhold

Hun ydmyket meg foran alle :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger å være anonym her.

Jeg sliter med litt hårvekst i ansiktet. Spesielt over leppa. Jeg vokser barten. Jeg liker jo ikke å ha bart akkurat.

I går skulle jeg og noen venner møtes på en pub. En venninne (som jeg synes kan være veldig ufordragelig) av en venninne av meg skulle også komme. Jeg hadde dårlig tid og var allerede seint ute da jeg sto på badet å føna håret Jeg var super stresset og glemte helt å fjerne barten. :sjokkert: Jeg hadde ikke så mye hår, men du kunne se litt.

Hun kom litt senere. Da hun kom inn så ser hun nøye på meg. Da sier hun HØYT og tydelig så alle på puben kan høre.

"Jøss har du glemt å fjerne barten din eller? Ikke særlig kvinnelig å ha bart vet du"

Jeg ble så flau :( Følte alle stirret på meg. Alle i puben. Jeg ble helt varm og måtte holde tårene igjen. Hadde hun bare sagt det litt stille eller visket meg i øret, så hadde vært greit. Men hun sa det jo kjempe høyt. Hun sto foran bordet vårt og nærmest hylte det ut mens hun peket på meg.

Jeg har aldri likt henne. Liker henne ikke noe bedre etter episoden i går.

Anonymous poster hash: cd122...a04
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg :klem: Sånt gjør man bare ikke! Det er jo ikke noe du kan noe for, akkurat. Håper ikke du tenker alt for mye på det, i bunn og grunn er det hun som dummet seg ut her :) Makan til ufordragelig oppførsel...

• Liker 20
Skrevet (endret)

Uff, for en ufordragelig jente. Hun dummer seg selv velduig ut ved å gjøre seg selv så dum. Egentlig er det synd på henne. Ingen normale liker en som snakker stygt og gjør narr på den måten.

Endret av Berit
  • Liker 9
Skrevet

Er hun 5 år eller? Man gjør da ikke sånt :nei: Utrolig stygt gjort av henne.

• Liker 5
Skrevet

For en drittkjerring! Skjønner godt du ikke liker henne, det hadde ikke jeg gjort heller.

Anonymous poster hash: 6569c...5fb
  • Liker 1
Skrevet

Wow, enten eier hun ikke sosiale antenner eller så er hun et rævholl:P Evt. begge deler. Hadde bedt om å møte en dag og sagt nøyaktig hva jeg synes om denslags, og så ikke hatt noe mer med henne å gjøre.

Anonymous poster hash: d9669...9fe
Skrevet (endret)

Møkkakjerring, men du må nullstille deg. Dummeste du kan gjøre er å bruke energien din på hendelsen og dama.

Endret av Summers
  • Liker 3
Skrevet

Jeg velger å være anonym her.

Jeg sliter med litt hårvekst i ansiktet. Spesielt over leppa. Jeg vokser barten. Jeg liker jo ikke å ha bart akkurat.

I går skulle jeg og noen venner møtes på en pub. En venninne (som jeg synes kan være veldig ufordragelig) av en venninne av meg skulle også komme. Jeg hadde dårlig tid og var allerede seint ute da jeg sto på badet å føna håret Jeg var super stresset og glemte helt å fjerne barten. :sjokkert: Jeg hadde ikke så mye hår, men du kunne se litt.

Hun kom litt senere. Da hun kom inn så ser hun nøye på meg. Da sier hun HØYT og tydelig så alle på puben kan høre.

"Jøss har du glemt å fjerne barten din eller? Ikke særlig kvinnelig å ha bart vet du"

Jeg ble så flau :( Følte alle stirret på meg. Alle i puben. Jeg ble helt varm og måtte holde tårene igjen. Hadde hun bare sagt det litt stille eller visket meg i øret, så hadde vært greit. Men hun sa det jo kjempe høyt. Hun sto foran bordet vårt og nærmest hylte det ut mens hun peket på meg.

Jeg har aldri likt henne. Liker henne ikke noe bedre etter episoden i går.

Er det mulig å spørre denne dama i andres påhør, hennes lyst og nytelse i å skade andre mennesker? Hva bunner den i? Omsorgssvikt som liten? Er det selve gleden over å være et dårlig menneske?

• Liker 5
Skrevet

Ts her

Jeg kjenner henne ikke så godt, men hun er bare ufordragelig. Hun kommer ofte med slike frekke kommentarer.

Hun er 28. Mann skulle ikke tro det.

En jeg kjenner gikk på ungdomskole med henne og hun var en av de verste mobberene på hele skolen.

Hun har visst hatt en tøff oppvekst med en mor som var narkoman osv, men det er ingen unnskyldning for å oppføe seg sånn

Skrevet

Fysj for en oppførsel!

Jeg kjenner ei som har litt hår i ansiktet, og opplevde at en mann med brukne sosiale-antenner kommenterte dette foran mange andre. Jeg bet meg ikke merke i hårene for å si det sånn, men jeg tenkte "jøss, for en teit frekking!" Og det går jeg ut i fra at de fleste andre i puben der du var også tenkte om den teite dama..

Anonymous poster hash: 11d4a...477
  • Liker 4
Gjest Mr. Toad
Skrevet

1: Hvorfor er du anonym? Du har ikke gjort noe galt her.

2: Hvorfor gidder du å være rundt ubetydelige mennesker som det der?

Hev deg over henne.

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig så tenkte de fleste andre i lokalet det samme som oss i tråden her, at "venninnen" din er en tilbakestående dust som kunne si noe slikt... Skjønner deg fryktelig godt, men de aller fleste var nok på "din side" her...

• Liker 1
Skrevet

1: Hvorfor er du anonym? Du har ikke gjort noe galt her.

2: Hvorfor gidder du å være rundt ubetydelige mennesker som det der?

Hev deg over henne.

Ikke sikkert hun vil bli gjenkjent vettu, Det kan være at noen på puben har en brukerkonto her.

Hva sa venninnen hennes om dette da? Syns du burde ta det opp med deres felles venninne.

• Liker 2
Skrevet

Alle bare ristet på hodet. Venninnen min sa hun burde be meg om unnskyldning, men da bare lo hun mens hun sa "slapp nå av. Det var bare en spøk"

Hun er ikke min venninne. Jeg henger aldri med henne med mindre jeg MÅ.

• Liker 2
Skrevet

Uff, føler med deg! Husker jeg satt på skolen som ungdom da gutten vedsiden av meg roper ut "men du har jo bart jo!". Ikke festlig.

Denne damen er jo ikke helt god, ingen oppegående mennesker gjør slikt mot andre. Sånne folk må du heve deg over, de er ikke verdt en dritt

• Liker 1
Skrevet

28 år og hun oppfører seg slik?? Sjokkerende.

Helt riktig det du sier om at det ikke er en unnskyldning for å oppføre seg som en drittsekk selv om en tøff oppvekst. Hvorfor gidder noen å være venn med henne? Det skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: c5b93...f04
Skrevet

Fytti helvete for et ufordragelig menneske. Trøst deg med at hun i hvert fall ble ganske ydmyket selv, hun har avslørt seg som en usympatisk person foran alle som var der. De tenkte nok sitt mer om henne enn om deg, men dessverre sier ikke alltid folk i fra likevel, selv om de nok ble forferdet over oppførselen hennes.

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Det er da ikke en støtteerklæring å henge seg opp i at hun er anonym!

Jeg må lære meg at KG kan man ikke skrive noe med mindre denne: :sarkasme: er ved siden for at det ikke skal tolkes bokstavelig her inne. Virker det som om jeg legger skyld på TS i denne situasjonen? Er hennes anonymitet en premiss for det som har skjedd? Du kan jo lese gjennom de andre innleggene mine i denne diskusjonen for å finne svar.

• Liker 2
Skrevet

Huff, stakkars deg. Sånt sier man bare ikke høyt, tydelig at hun sliter med seg selv og må rakke ned på andre for å føle seg bedre selv.

Har selv masse unønsket hårvekst i ansiktet, og vokser både bart, kinn og hake. Var en kar som kikket gjennom et kamera jeg hadde for lenge siden, og da sa han høyt ut blant alle i rommet: HAHA, der så du fryktelig hårete ut ******!!!! Jeg ble veldig ukomfortabel, men klarte å le det vekk og si: haha, ja det har du rett i. Følte alle kikket på ansiktshårene mine resten av dagen..

Ikke tenk så mye over det du, hun er ikke helt god. Husk på at det garantert ikke bare er du som må fjerne barten :blomst:

Anonymous poster hash: 4b18f...b41
Skrevet

Noen velger å være annonyme fordi de kan bli gjennkjent her inne av noen som vet om denne episoden og vet hvem hun er. Og vil at hennes nick skal være annonymt. Iallefall sånn jeg tenker.

Jeg er ei kløne til å forklare, men regner med dere forstod hva jeg mente :)

Og til TS. Hev deg over henne. Hadde jeg være en utenforstående til stede så hadde jeg nok himlet med øynene over hvor frekke enkelte kan være!

Hev deg over henne. Og du er heller ikke alene om å ha "bart" Og ikke alle barberer det vekk heller. Så ingenting å være flau over. Det er hun som burde være flau over sin dårlige oppførsel.

Gir deg en :klem:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...