Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal ta med en dame jeg holder på med (holdt på i 2-3 måneder nå) på en date hvor jeg virkelig skal imponere. Forelpig vet jeg dette:

Møtes lørdag kl. 11.00.

Så bærer det inn til Oslo hvor jeg ser for meg at vi skal stå på skøyter i Spikersuppa?

Skal også booke hotell hvor vi skal tilbringe natta og muligens spise middag (evt. middag annet sted i Oslo).

På kvelden blir det ut å ta seg noen gode drinker og øl.

Det jeg er usikker på er hva jeg skal finne på før middag og etter spikersuppa. Jeg fikk en syk ide om å ta hun med på helikopertur over Oslo, men slo det litt fra meg. Noen ideer her over hva som for DERE ville gjort det til tidenes BESTE date?

Alle forslag mottas. Det er ikke så altfor viktig hva det koster (innenfor rimelighetens grenser) - det viktigste er at det er noe som settes pris på og som gjør dette til en opplevelse hun aldri glemmer! Ser ikke for meg slikt som museum, teater etc. Må være noe utenom det vanlige :)

Tusen takk for hjelpen :)

Hilsen en som gleder seg til date!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helikoptertur over Oslo?

Er du gæern?

Gå tur i Frognerparken, dra til Holmenkollen og nyt utsikten (den er best fra veien v Midtstuenbakken, apropos), bowling er også morsomt.

Skrevet

Meningen er at dette skal være litt vilt. Enig i at helikoptertur var litt i drøyeste laget, men vil fortsatt ha noe annet enn gåtur, museum etc. :)

Skrevet

Du virker som drømmedaten! Dra på shopping med henne og la henne dra gullkortet ditt! Lei en limousin. Kjør rundt i hele byen og drikk sjampis. Dra på den dyreste restauranten i byen på kvelden, og overnatt på grand. Gi henne den beste sexen ever! Blir hun ikke imponert da så blir hun aldri imponert!

Anonymous poster hash: d7715...6d5

• Liker 3
Skrevet

Blir sliten bare jeg leser om det, jeg. Jeg foretrekker roligere dater hvor man kan snakke sammen, ikke dater av typen fjellklatring, strikkhopp eller ballongferd. Men hvis du tror dama liker sånt så er det jo bare å kjøre på.

• Liker 2
Skrevet

helikoptertur over Oslo?

Er du gæern?

Gå tur i Frognerparken, dra til Holmenkollen og nyt utsikten (den er best fra veien v Midtstuenbakken, apropos), bowling er også morsomt.

Gåtur i frognerparken, imponerende? Not!

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Haha, særlig. Helikoptertur over Oslo du liksom :laugh: Hva med å roe ned litt og heller ta daten som den kommer, alt trenger ikke være planlagt og "storslått".

Skrevet

Gåtur i frognerparken, imponerende? Not!

Jeg blir mer imponert over en mann som vil gå i Frognerparken enn en som må på helikoptertur på en date.

Å imponere betyr ikke nødvendigvis å bruke mest penger på en date. Det er sikkert noen kvinner som liker det - JEG hadde takket pent nei og gått min vei....

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen og takk for svar.

Til dere "skeptikere". Jeg ville aldri gjort så mye ut av det en første date. Som jeg nevnte så er dette en dame jeg har holdt på med en stund og tenkte derfor å gjøre noe utenom det vanlige.

Men om det er flere som synes det er "høl-i-huet" så tar jeg gjerne i mot alle meninger :)

Skrevet

Jeg blir mer imponert over en mann som vil gå i Frognerparken enn en som må på helikoptertur på en date.

Å imponere betyr ikke nødvendigvis å bruke mest penger på en date. Det er sikkert noen kvinner som liker det - JEG hadde takket pent nei og gått min vei....

Og så det er sagt. Poenget er absolutt ikke å bruke mye penger. Vil gjerne bruke så lite som mulig. Poenget er som nevnt noen ganger at det skal være noe utenom det vanlige.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hva slags interesser har hun da?

Det henger ikke helt godt sammen når du først snakker om helikoptertur over Oslo, og så snakker om å bruke så lite penger som mulig...

Edit: Aldersgruppe... hvor gamle er dere?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Ta henne med på kloakkvandring, det er utenom det vanlige.

• Liker 2
Skrevet

Den beste daten er gjerne den der vedkommende man er ute med er minneverdig, og ikke nødvendigvis tingene man gjorde.

• Liker 2
Skrevet

Mange gode tilbakemeldinger. Til info er vi begge 25 år.

Erazor: Helt enig. Får satse på at jeg gjør det minneverdig nok :) Selv om jeg ofte tror en kombo er fin.

Skrevet

Ta henne med på Viproom... Det glemmer hun garantert ikke. :fnise:

Anonymous poster hash: 56eb8...3ef
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er av den typen som ikke liker at andre bruker mye penger på meg. Så å kjøre rundt i limousin og dra kortet på det jeg vil ha blir litt mye for meg.

Men selv om helikoptertur er dyrt og litt i overkant så tror jeg faktisk at jeg hadde likt det veldig, har aldri gjort det før.. Haha :)

Det jeg hadde synes var kult og minneverdig hadde vert å prøve noe jeg aldri har prøvd før. Nå har jeg prøvd det meste, men kansje dama di hadde synes det hadde vert kult med skyting, ridning, fallskjermhopp, eller kurs i noe? Matlaging, maling, skulpturer? :)

Skrevet

Ta flytoget til OSL, BA til Heathrow, taxi til www.portobellohotel.com, knull som kaniner, book bord for middag i Soho, knull som kaniner og fly hjem på formiddagen søndag.....

Koster ikke mer enn det du planlegger, og du vil garantert få snøret i bånn om kjemien er der. Lykke til!

Anonymous poster hash: fe48d...453
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Foreslår en tur i Ekebergparken jeg. - Blant damene til Ringnes ;)

Trikken opp, lunch på Ekebergrestauranten med utsikten over Oslo.

Skrevet

Takk for svar.

Hva synes dere om dette.

Inn til Oslo, spise lunsj. Hun elsker å danse, vet at jeg hater det. Derfor ta en times privatkurs i dans og droppe Spikersuppa? Deretter dra på hotellet, middag, dra ut etc. :)

God ide?

• Liker 5
Skrevet

Takk for svar.

Hva synes dere om dette.

Inn til Oslo, spise lunsj. Hun elsker å danse, vet at jeg hater det. Derfor ta en times privatkurs i dans og droppe Spikersuppa? Deretter dra på hotellet, middag, dra ut etc. :)

God ide?

Den idèen likte jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...