Gå til innhold

Får man meldingene når man opphever blokkeringen av en kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blokkert min masete sjef. Hva skjer når jeg opphever blokkeringen etter juleferien? Får jeg da alle meldingene?

Anonymous poster hash: a862c...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du på Facebook, eller her, eller hvor? Hvis du har blokkert noen så kan dere ikke sende meldinger til hverandre eller lese meldinger til/fra hverandre. Så fort du opphever blokkeringen vil tidligere sendte meldinger av alle slag bli synlige. Men det går jo ikke an å se hverandres profiler, kommentarer, eller noe som helst så lenge den ene har blokkert den andre. Så så lenge sjefen din er blokkert så vil h*n ikke se deg i det hele tatt, og kan følgelig heller ikke sende deg meldinger

• Liker 1
Skrevet

På mobilen.

Skrevet

Ok. Ikke så lenge den er blokkert. Anropene går direkte til mobilsvar, og ethvert forsøk på å sende melding til deg fra blokkerte nummer vil være umulig. Har sjefen din forsøkt, så har det kommet feilmelding "Kan ikke sende"

Skrevet

Ok. Ikke så lenge den er blokkert. Anropene går direkte til mobilsvar, og ethvert forsøk på å sende melding til deg fra blokkerte nummer vil være umulig. Har sjefen din forsøkt, så har det kommet feilmelding "Kan ikke sende"

Ok, han har sendt meg e-post om at han har sendt meg sms, så han har jo tydeligvis ikke fått opp feilmelding.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ønsker å vite hva han har sendt melding om, kan du jo bare svare at det har vært noe galt med telefonen din, så du har hatt problemer med å ta i mot meldinger. Tviler på at du får dem opp når du opphever blokkeringen, men jeg har aldri prøvd det før.

• Liker 1
Skrevet

Ok, han har sendt meg e-post om at han har sendt meg sms, så han har jo tydeligvis ikke fått opp feilmelding. Anonymous poster hash: a862c...2d9

Ok. Da er det tydeligvis forskjeller fra mobil til mobil eller iphone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...