AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har blokkert min masete sjef. Hva skjer når jeg opphever blokkeringen etter juleferien? Får jeg da alle meldingene? Anonymous poster hash: a862c...2d9
Millimani Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Mener du på Facebook, eller her, eller hvor? Hvis du har blokkert noen så kan dere ikke sende meldinger til hverandre eller lese meldinger til/fra hverandre. Så fort du opphever blokkeringen vil tidligere sendte meldinger av alle slag bli synlige. Men det går jo ikke an å se hverandres profiler, kommentarer, eller noe som helst så lenge den ene har blokkert den andre. Så så lenge sjefen din er blokkert så vil h*n ikke se deg i det hele tatt, og kan følgelig heller ikke sende deg meldinger 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 På mobilen. Anonymous poster hash: a862c...2d9
Millimani Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ok. Ikke så lenge den er blokkert. Anropene går direkte til mobilsvar, og ethvert forsøk på å sende melding til deg fra blokkerte nummer vil være umulig. Har sjefen din forsøkt, så har det kommet feilmelding "Kan ikke sende"
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Ok. Ikke så lenge den er blokkert. Anropene går direkte til mobilsvar, og ethvert forsøk på å sende melding til deg fra blokkerte nummer vil være umulig. Har sjefen din forsøkt, så har det kommet feilmelding "Kan ikke sende" Ok, han har sendt meg e-post om at han har sendt meg sms, så han har jo tydeligvis ikke fått opp feilmelding. Anonymous poster hash: a862c...2d9 1
super-s Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du ønsker å vite hva han har sendt melding om, kan du jo bare svare at det har vært noe galt med telefonen din, så du har hatt problemer med å ta i mot meldinger. Tviler på at du får dem opp når du opphever blokkeringen, men jeg har aldri prøvd det før. 1
Millimani Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Ok, han har sendt meg e-post om at han har sendt meg sms, så han har jo tydeligvis ikke fått opp feilmelding. Anonymous poster hash: a862c...2d9 Ok. Da er det tydeligvis forskjeller fra mobil til mobil eller iphone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå