Gå til innhold

Mer og mer bitter når nettdatingen går galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt profil på en nettdatingside en stund nå.Jeg liker best å ha kontakt med kun en person ad gangen og avslutte før jeg starter kontakt med en ny.Har hatt kontakt med 7-8 stk.så langt.

Jeg foretrekker å møte de jeg skriver med ganske raskt. Kun en av dem har jeg hatt kjemi med,og jeg ble forelsket i ham.Men han er en player som ikke er klar for noe seriøst forhold. Jeg sliter med å komme over ham men har prøvd å date andre.De andre har vært hyggelige, men jeg har ingen kjemi med dem.

Etter flere mislykkede forsøk på å finne en jeg har kjemi med og som er seriøs,

føler jeg meg bare mer og mer bitter og fordomsfull når jeg får brev fra nye menn.

Tenker at de bare er ute etter å leke med meg og jeg gidder ikke svare og opprette kontakt med noen lenger.

Denne følelsen ble forsterket etter at jeg understreket tydelig i profilen at jeg er seriøs og ikke interessert i sex-forhold. Da var det med en gang færre som skrev til meg. Har liten omgangskrets og jobber på en kvinnedominert arbeidsplass,så føler nettet er min beste sjanse til å finne en kjæreste..Men jeg merker jeg blir mer og mer bitter av nettdating..Noen andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 829e9...9c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt profil på en nettdatingside en stund nå.Jeg liker best å ha kontakt med kun en person ad gangen og avslutte før jeg starter kontakt med en ny.Har hatt kontakt med 7-8 stk.så langt.

Jeg foretrekker å møte de jeg skriver med ganske raskt. Kun en av dem har jeg hatt kjemi med,og jeg ble forelsket i ham.Men han er en player som ikke er klar for noe seriøst forhold. Jeg sliter med å komme over ham men har prøvd å date andre.De andre har vært hyggelige, men jeg har ingen kjemi med dem.

føler jeg meg bare mer og mer bitter og fordomsfull når jeg får brev fra nye menn.

Tenker at de bare er ute etter å leke med meg og jeg gidder ikke svare og opprette kontakt med noen lenger.

Denne følelsen ble forsterket etter at jeg understreket tydelig i profilen at jeg er seriøs og ikke interessert i sex-forhold. Da var det med en gang færre som skrev til meg. Har liten omgangskrets og jobber på en kvinnedominert arbeidsplass,så føler nettet er min beste sjanse til å finne en kjæreste..Men jeg merker jeg blir mer og mer bitter av nettdating..Noen andre som har det sånn?

Lagde meg bruker for 1 mnd siden, skal si det er ikke lett og det skal det heller ikke være!

Men vær forsiktig og "undersøk" de guttene du dater, ikke end opp med en player.

Men håper du finner deg noen snart ikke gi opp håpet! :D

Anonymous poster hash: 90e7d...4b3

• Liker 1
Skrevet

90% av de mennene som er på slike nettdatingsider er bare ute etter et lettvint knull. Resten er vanskeligere å finne. Ofte tar det lang tid. Synes det er enklere å finne en offline enn en på nett. :P

Anonymous poster hash: 3d691...008

Skrevet

Jeg har også laget meg en profil og venter daglig i spenning på når ansiktet på den jeg skal dele livet med dukker opp :) Har foreløpig ikke hellet med meg, det renner inn med forespørsler, men jeg føler ikke helt det er riktig med noen av dem ennå.

Tvi tvi.. vi får håpe det ordner seg for oss alle :)

Anonymous poster hash: 9d5cc...2d4
Skrevet

Å date på nett er like vanskelig som i virkeligheten. De færreste man møter der er noen man ville datet. Jeg ville ikke datet alle som sier hei til meg i hverdagen heller.

Men det blir vel mer tydelig når man ser antall mail i boksen og slikt.

Anonymous poster hash: df191...af6
  • Liker 1
Skrevet

90% av de mennene som er på slike nettdatingsider er bare ute etter et lettvint knull. Resten er vanskeligere å finne. Ofte tar det lang tid. Synes det er enklere å finne en offline enn en på nett. :P

Anonymous poster hash: 3d691...008

Men når man jobber i kvinnedominerende yrke og har liten omgangskrets så er det ikke enklere å treffe noen offline heller:)

Skrevet

For min del fungerte det å ikke ta alt så seriøst og ikke stresse så mye. Har jeg en date tenker jeg bare at jeg skal møte et nytt menneske, og er det hyggelig kan vi møtes igjen. Jeg vurderer ikke om dette er en mann jeg kan være sammen med resten av livet, men tar ting som det kommer. Men man bør nok ha litt tykk hud også.

Anonymous poster hash: 1a80c...1ea

• Liker 1
Skrevet

Ja! Jeg kuttet ut nettdatingen til slutt. Etter to år med nettdating, så klarer jeg rett og slett ikke å forestille meg det at det finnes ærlige, snille jenter uten en gedigen ladning med bagasje der inne ;-).

Så jeg kuttet det ut... Inkl. alle andre måter å lete etter kjæreste på via internett, inkl. forumet på KG ;-).

Og resultatet har vært at jeg har blomstret.. Prøver heller å finne noen via felles interesser. Kaster meg med på reiser med Carpe Diem nå og da. Kommer og til å prøve ut kurs innen diverse jeg interesserer meg for. Har blitt med i den lokale fotoklubben osv.

Gjør det på gamlemåten, med andre ord. Internett funker ikke for meg. Klarer ikke å få interesse for noen via en nettprofil, så er sikkert mange som ufortjent har blitt ignorert av meg.

Anonymous poster hash: 7f557...e15

Skrevet

jeg fant min forige kjæreste på nettdating :) vi bodde sammen en stund også men vokste fra hverandre etter hvert. men nå etter over et år har jeg begynt å snakke med en annen som jeg faktisk ser for meg kunne vært en fremtidig mann :) snill og god på alle måter, og gir meg masse komplimenter. snakker om alt mulig. problemet er at en kjøretur over fjellet på nesten 5 timer skiller oss. men sånt finner man ut av :)

Anonymous poster hash: e7c2a...20f
Skrevet

..men de som da tar kontakt er mest sannsynlig seriøse?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har drevet med nettdating til og fra de siste årene. Og konklusjonen er at jeg har møtt diverse desperate, kåte griser. Eller så har vi hatt 0 kjemi. Aldri mer! Ta deg heller en tur på danskebåten, afterski i fjellet eller storbytur. Lettere å møte folk på onkli :)

Anonymous poster hash: 38b7d...671
Skrevet

Sånn hadde jeg det også.

Hadde null kjemi med noen av de, men var villig til å møte en eller to igjen bare for å bli kjent. Det ble aldri noe av.

Nå vet jeg ikke om jeg orker nettdating igjen selv om det er noen år siden.

Jeg syntes det er innmari vanskelig å finne noen på "ordentlig" også, selv om det er det som er det beste.

Skrevet

Har selv erfaring med at det er like vanskelig å møte en ordentlig fyr på nettdating som irl. har vist seg at de fleste jeg har har tatt kontakt med eller som har kontaktet meg, har kun vært ute etter sex. Jeg er den jenta som ikke er "bra nok" å være kjæreste med. For mange er nettdating et utstillingsvindu, der de tror de kan velge og vrake i vakre, sexy damer. Mange er hele tiden på jakt etter noen som er penere og bedre. Etter flere runder der inne, ga jeg opp og kommer aldri til å registrere meg igjen. Har heldigvis møtt en ordentlig fyr gjennom bekjente, som er glad i meg for den jeg er.

Anonymous poster hash: 493df...8de
  • Liker 1
Skrevet

..men de som da tar kontakt er mest sannsynlig seriøse?

Dessverre ikke. Mange av de som er ute etter én ting elsker å lure seg ned i buksa på seriøse damer. Så på en måte kan det bli feil enten en skriver at en er seriøs, eller ikke. Ikke lett...

Skrevet

Dessverre ikke. Mange av de som er ute etter én ting elsker å lure seg ned i buksa på seriøse damer. Så på en måte kan det bli feil enten en skriver at en er seriøs, eller ikke. Ikke lett...

Men samtidig utelukker man ganske mange ved å gi beskjed.

TS: Du er klar over hvordan du begynner å bli og hvordan du har begynt å tenke. Det viser at du også har muligheten til å endre tankegangen din, og dermed få andre resultater. Bitterhet er en av de største hindringene vi har når det kommer til det å finne kjærligheten. Frykt for avvisning er nummer en.

Tenk det beste om de du treffer og prøv å gi menn en sjanse som kanskje ikke tiltrekker deg ved første øyekast. Se om du finner en mann som er mer interessert i hvem du er som person, enn hva du jobber med, hvordan du ser ut osv.

Å finne kjærligheten er vanskelig i dag. punktum, Men det er ikke umulig. Det krever et åpent sinn og tålmodighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...