AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Hvorfor er det slik at vi føler oss stolte hvis vi presser ut en stor bæsj? Egentlig har vi jo ikke arbeidet hardt for dette, så vi har egentlig ikke noe å være stolte over? Anonymous poster hash: 524ae...95d 2
Gjest Morgun Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Føler vi oss stolte for det? Det visste jeg ikke, men jeg kan føle en stor lettelse. 19
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er da ikke stolt over å ha bæsjet en stor en.er vel ikke noe å være stolt overAnonymous poster hash: 963a4...422
Gjest Crazycatlady Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Hvem er det som syns det? Høres barnslig ut. Har aldri følt meg stolt etter et dobesøk. Kan være godt å lette på trykket, men føler ikke stolt av meg selv etter det 3
Mann 42 Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Spørsmålet er vel heller hvorfor TS føler stolhet ved slike anledninger. Og det er det bare han som kan svare på. 10
Gjest Mr. Toad Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 De som aldri har vært stolte etter et dobesøk har aldri bodd i Himalaya. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er stolt! Når jeg ser det ligger to lange brune pølser der istedenfor en brun suppe! Da tenker jeg: Oi, tenk at alt dette har vært i magen min!? Anonymous poster hash: 8053a...6f0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Aldri følt meg stolt av det. Jeg er en ung mann i tillegg, så hvis noen skulle være barnslig og dust nok til å være stolte av noe sånt hadde det vel vært meg. Anonymous poster hash: 7a3c0...e50 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Hvorfor er det slik at vi føler oss stolte hvis vi presser ut en stor bæsj? Egentlig har vi jo ikke arbeidet hardt for dette, så vi har egentlig ikke noe å være stolte over? Anonymous poster hash: 524ae...95d Ikke arbeidet hardt? Da har du ikke produsert stor nok bæsj. Jeg måtte presse ut en på størrelse med en colaboks en gang. Jeg måtte ta en løpetur på forhånd for å få den ut. Det var vondt og langvarig, og sikkert ikke sunt. Men hardt arbeid, det var det. Tar denne på anonym for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: cdbbd...870 3
Gjest Summers Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Hvorfor er det slik at vi føler oss stolte hvis vi presser ut en stor bæsj? Egentlig har vi jo ikke arbeidet hardt for dette, så vi har egentlig ikke noe å være stolte over? Anonymous poster hash: 524ae...95d For menn er det det nærmeste vi kommer å føde og når man ser hvor lett man får ut en stor bæsj, tenker menn at enten har kvinner sykt lav smerteterskel eller så skriker de bare for å få sympati(babyoppførsel) Endret 27. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 For menn er det det nærmeste vi kommer å føde og når man ser hvor lett man får ut en stor bæsj, tenker menn at enten er de supermenn som klarer det uten å hyle eller så har kvinner lav smerteterskel. Når du har en diger klumpete en som ikke vil ut uansett hvor mye du presser, og du blir blek og kaldsvetter og spenner bena, og vrir deg på setet og når du ikke klarer mer smerte og ubehag og velger å bruke fingrene for å hjelpe til, da og først da, kan du få en liten ide om hvordan en fødsel er Anonymous poster hash: 8053a...6f0 3
Gjest Summers Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Når du har en diger klumpete en som ikke vil ut uansett hvor mye du presser, og du blir blek og kaldsvetter og spenner bena, og vrir deg på setet og når du ikke klarer mer smerte og ubehag og velger å bruke fingrene for å hjelpe til, da og først da, kan du få en liten ide om hvordan en fødsel er Anonymous poster hash: 8053a...6f0 Det er selvsagt sværingene jeg snakker om, ikke de som bare plopper ut uten anstrengelse.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Det er selvsagt sværingene jeg snakker om, ikke de som bare plopper ut uten anstrengelse. Og? Hyle og lav smerteterskel? Gang dette ubehaget med 1000 i minst 5 timer. Anonymous poster hash: 8053a...6f0 1
Gjest Summers Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Hyle og lav smerteterskel? Gang dette ubehaget med 1000 i minst 5 timer. Anonymous poster hash: 8053a...6f0 Man trenger ikke ha sittet på do i 5 timer for å vite omtrent hvordan det er å føde. Endret 27. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Tror TS skylder oss en definisjon på begrepene "man" og "vi"..... Anonymous poster hash: c8a64...6dc 2
Millimani Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Stolt over en stor bæsj? Noen må jo bæsje hver dag, og de tenker vel ikke over det. Jeg bæsjer ikke hver dag jeg, men jeg tenker mange ganger at "Å så deilig å få den ut...." Jeg ser dog ingen grunn til å være stolt over noe så naturlig som å bæsje. Det er godt å lette på trykket.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Man trenger ikke ha sittet på do i 5 timer for å vite omtrent hvordan det er å føde. Vel, jeg som kvinne har prøvd både fødsler og å presse ut svære kabler så jeg blir svett. Det kan ikke sammenlignes, vennen Anonymous poster hash: d6955...af8 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Stolt over en stor bæsj? Noen må jo bæsje hver dag, og de tenker vel ikke over det. Jeg bæsjer ikke hver dag jeg, men jeg tenker mange ganger at "Å så deilig å få den ut...." Jeg ser dog ingen grunn til å være stolt over noe så naturlig som å bæsje. Det er godt å lette på trykket. Det er naturlig å føde også, men da er det ikke måte på stolthet over resultatet. Anonymous poster hash: cdbbd...870 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 Man trenger ikke ha sittet på do i 5 timer for å vite omtrent hvordan det er å føde. Jo, hvis du er mann så... Anonymous poster hash: 8053a...6f0
Millimani Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Det er naturlig å føde også, men da er det ikke måte på stolthet over resultatet. Anonymous poster hash: cdbbd...870 Sant det da Men veldig stor forskjell på å bæsje og å føde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå