Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over meg selv at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg er singel og har vært ute med flere flotte folk, men jeg klarer ikke føle noe for dem. Uansett hvor attraktive og ''perfekte'' de er. Jeg kunne ikke gå inn i et forhold med en fantastisk gutt fordi jeg ikke føler det jeg synes jeg burde føle, jeg føler at hjertet slår mye fortere men det er ikke nok. Jeg vil så gjerne føle at jeg er forelsket :( Dette har ødelagt så mye for meg, vil ikke gå inn i et forhold uten å gå helhjertet inn. Det skuffer både meg og vedkommende at jeg ikke klarer føle mer enn jeg gjør, jeg vil jo så gjerne. hvorfor føler jeg aldri den store forelskelsen? Når kan jeg regne med å bli forelsket, er det normalt at det skal ta så lang tid? :vetikke:

Anonymous poster hash: 6cd22...364
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så oppgitt over meg selv at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg er singel og har vært ute med flere flotte folk, men jeg klarer ikke føle noe for dem. Uansett hvor attraktive og ''perfekte'' de er. Jeg kunne ikke gå inn i et forhold med en fantastisk gutt fordi jeg ikke føler det jeg synes jeg burde føle, jeg føler at hjertet slår mye fortere men det er ikke nok. Jeg vil så gjerne føle at jeg er forelsket :( Dette har ødelagt så mye for meg, vil ikke gå inn i et forhold uten å gå helhjertet inn. Det skuffer både meg og vedkommende at jeg ikke klarer føle mer enn jeg gjør, jeg vil jo så gjerne. hvorfor føler jeg aldri den store forelskelsen? Når kan jeg regne med å bli forelsket, er det normalt at det skal ta så lang tid? :vetikke:

Det kommer nok når du minst aner det.

Ikke stress med det :)

Du er nok ikke klar for det helt enda, men når du er, og du møter en bra kar, da skjer det! :)

Skrevet (endret)

Ikke stress, men gi deg selv anledning til å møtes flere ganger - ofte kan følelser og magien oppstå når man blir bedre kjent. Utseende og et sjarmerende vesen er ikke nok til at man skal bli forelsket, og heldigvis for det.;)

Endret av Alvina
Skrevet

Om de er så fantastiske, bli bedre kjent med dem og se om de er verdt å bruke tid på. Ikke verre enn det.

Skrevet

Hos noen starter det med stormende følelser, mens det hos andre utvikler seg gradvis fra tiltrekning. Jeg synes du forventer vel mye hvis du forventer å føle deg stormende forelsket etter en enkelt date for at det skal være den rette ;).

Anonymous poster hash: 9d4ea...07e

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...