Gå til innhold

Burde alle menn bli utestengt fra KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde alle menn bli utestengt fra KG ?

Anonymous poster hash: 596fa...e2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man tar med noen av de mest kranglevorne, sureste kvinnfolkene i samme slengen så.

Jeg er kvinne selv.

Anonymous poster hash: 73408...f9c

Skrevet

Hvorfor burde de det?

Skrevet

Absolutt ikke!

Skrevet

Nei så absolutt ikke. De fleste menn her inne er helt ok de.

Anonymous poster hash: c58d1...04c

Skrevet

1. Hvorfor?

2. Hvordan hadde du tenkt å gjøre dette, rent praktisk? Hvordan kan du vite hvilket kjønn en bruker er? (Det er jo lett for en mann å bare huke av for "Kvinne" når han lager en profil).

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg ser ikke vitsen. Så lenge de oppfører seg (og det gjelder kvinner også), så bør de få lov til å være her inne.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nei. Det er godt å få en manns perspektiv en gang i blant selv om alle menn selvsagt er ulike.

AnonymBruker
Skrevet

Utestenge, nei, men jeg lurer jo veldig på hva alle bitterpikkene og åpenbart kvinnefiendtlige menn gjør her inne.

Det burde være mulig å utestenge etter x antall kvinnefiendtlige innlegg.

Anonymous poster hash: 2fa2e...2dd
  • Liker 6
Skrevet

Jeg synes heller at alle idioter skulle vert utestengt fra internett :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Enig! Inkludert de som var frekke mot meg 9/6/2013 kl 12:55 og 28/12/2013 kl 17:45..

Anonymous poster hash: aa720...e94

Hvorfor skriver du dato og klokkeslett?

AnonymBruker
Skrevet

Burde alle menn bli utestengt fra KG ?

Anonymous poster hash: 596fa...e2e

Det ville bare dumme ned KG ytterligere.

Anonymous poster hash: 28097...159

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg syns ikke noen skal utestenges kun fordi de er menn, utestenging bør være forbeholdt brukere av begge kjønn som ikke forholder seg til retningslinjene i forumet. Hva menes med å være frekk mot noen? Er det å være frekk at noen motsier deg, at noen ikke er enig med deg? Jeg skjønner at noen brukere er mer irriterende enn andre, men er det god nok grunn til å utestenge noen? Vi kan ikke utestenge noen kun fordi vi ikke liker meningene og holdningene deres, da er det bedre å enten ignorere dem og la være å kaste seg ut i debatten, eller prøve å holde debatten saklig og imøtegå utsagn med fakta hvis man gidder å stange hodet mot veggen, noe jeg ikke gjør. Så lenge ingen trakassares, blir forfulgt i alle tråder og via PM så la dem holde på, noen av trådene kan være ganske så underholdende syns jeg selv om jeg ikke deler meningene.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...