Gå til innhold

Kan jeg gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik at jeg har blitt kjent med ei jente her hvor jeg kommer fra, og lurer på nå om jeg kan invitere henne på kino, eller blir det bare kleint?

Anonymous poster hash: db43c...4f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan du det!

Skrevet

Har seg slik at jeg har blitt kjent med ei jente her hvor jeg kommer fra, og lurer på nå om jeg kan invitere henne på kino, eller blir det bare kleint?

Om dette er Troll så funker det ikke :D

Neida men JAA be henne ut da! det er ikke noe som er mer sjarmerende enn at en gutt invitere en jente ut! :D

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Hvis ikke du ber henne med på kino så må du ta med meg i stedet for, og bare så du vet det, jeg snakker i telefon under hele filmen mens jeg slenger beina over seteryggen til stakkaren foran meg.

Hva velger du, jenta eller Toad?

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker kaffe eller noe slikt først jeg da, men hvorfor ikke? Bare sørg for å se en film som ikke er helt crap :P

• Liker 1
Skrevet

Men TS Skriv litt mer info da :D

Alder? hva liker hun? som .-L-. sier Dra heller ut på en Kafe, kan være bedre å snakke med henne enn å se på en film i 2 timer uten å si et ord (skal jo ikke snakke under filmen da...) Eller Kafe først så kino?

Anonymous poster hash: 501b4...9d5

• Liker 1
Skrevet

Jaja, nå er det nå gjort, så får man se hva som skjer. Er i midten aav 20 årene begge to, og relativt opppegående.

Skrevet

Det er litt tustelig med kino, fordi man får ikke pratet særlig mye eller blitt noe særlig kjent. Inviter hjem på koselig filmdate kanskje? Eller bare en kjøretur for å bli litt bedre kjent?

Men for all del, dersom dere har pratet en del sammen og har god tone er kino en fin ide:)

Skrevet

Det er litt tustelig med kino, fordi man får ikke pratet særlig mye eller blitt noe særlig kjent. Inviter hjem på koselig filmdate kanskje? Eller bare en kjøretur for å bli litt bedre kjent?

Men for all del, dersom dere har pratet en del sammen og har god tone er kino en fin ide:)

Så pen du er :)

Anonymous poster hash: 3749a...356

Skrevet

Så pen du er :)

Om du sikter til avataren min så er ikke det meg altså!;)

Skrevet

Da har hun svart :) Joa det ville hun så gjerne, skulle sende når hun kunne senere.

Skrevet

Da har hun svart :) Joa det ville hun så gjerne, skulle sende når hun kunne senere.

Good for you! Lykke til :)

Skrevet

Om du sikter til avataren min så er ikke det meg altså!;)

Jeg trodde det var deg :) tenkte wow for en pen jente

Skrevet

Jeg trodde det var deg :) tenkte wow for en pen jente

Jeg er brunette jeg :fnise: Men minst like fin som Blake Lively!

Skrevet

Jeg er brunette jeg :fnise: Men minst like fin som Blake Lively!

Er du singel da? :)

Skrevet

Er du singel da? :)

Nei, men nå avsporer vi veldig her :)

Skrevet

Nei, men nå avsporer vi veldig her :)

:( :( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...