Gå til innhold

Opp 3kg iløpet av jula :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste jeg ikke skulle gått på den vekten nå :P

Går veldig lett opp i vekt, og får ikke til å slanke det vekk igjen... Noe som har resultert i 9kg (sett bort ifra julekiloene nå. De kommer på toppen av det igjen) opp på 2 år, selv om jeg spiser sunnere og mindre kcal enn de fleste jeg kjenner. Skjønner ikke hva jeg tenkte når jeg bestemte meg for å ikke tenke på kcal og sunnhet i de få dagene julefeiringen varer, burde jo skjønne jeg ville fyke opp i vekt...

Jaja, tenkte at kanskje kroppen ville ha godt av det, og normalisere seg litt mens den fikk mye mat og jeg ikke stresset med tanke på vekten.

Nei, huff, måtte bare få ut litt frustrasjon over meg selv her inne.

Fortsatt god jul alle sammen :)

Anonymous poster hash: aebff...622

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det går nok ikke så fort å legge på seg 3 kilo fett...

Husk nå på at mye julemat er ganske salt... og salt binder vann.

Når du går tilbake til normalt kosthold og normalt aktivtetsnivå så tror jeg du vil se disse 3 'julekiloene' blir borte veldig fort.

Pust med maven og fokuser på at du skal komme i bedre form, få bedre overskudd og ha et langsiktig syn på dette slik at du i første omgang føler deg bedre når påsken og våren kommer.

• Liker 2
Skrevet

Ja, er ikke fett du har lagt på deg, er nok vannvekt, som Pus sier, salt binder vann og mye karbo skaper vannretensjon, så vekten til stabilisere seg uten problemer dersom du fortsetter å spise vanlig.

Julen varer ikke lenge, det er ikke hva du spiser i julen som er viktig, men hva du spiser ellers.

Anonymous poster hash: 9810a...4a6
Skrevet

Det går nok ikke så fort å legge på seg 3 kilo fett...

Husk nå på at mye julemat er ganske salt... og salt binder vann.

Når du går tilbake til normalt kosthold og normalt aktivtetsnivå så tror jeg du vil se disse 3 'julekiloene' blir borte veldig fort.

Pust med maven og fokuser på at du skal komme i bedre form, få bedre overskudd og ha et langsiktig syn på dette slik at du i første omgang føler deg bedre når påsken og våren kommer.

Jorda, har bare spist grønnsaksmoothie med diverse "supergreens" ved siden av, og har tisset av meg en kg allerede :P

Men dette med langsiktig tenking og sunt kosthold har jeg jo hatt i noen pr nå, uten at det har hindret meg i å gå opp i vekt... Menmen, det er jo en annen sak.

Er det noen her som har noen tips ang vanndrivende eller utrensende mat eller urter? :) føler meg full av drit, hehe (haha, også bokstavelig talt :P )

Anonymous poster hash: aebff...622

Skrevet

kan fint være fettvekt om du har spist som meg.Mye godteri ,potetgull og sjokolade.

Hadde bestemt meg for at jula skulle jeg kose meg,så strengt kosthold resten av året :)

Anonymous poster hash: da819...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...