AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Har vært sammen med typen i 3 år nå, og vi har slått opp flere ganger etter ganske heftige krangler. Vi har begynt å modne til og skjønne at man ikke bare slår opp fordi man krangler. Vi er på rett spor igjen, han gjør alt han kan for å få meg til å føle meg som en prinsesse, og det merker jeg. Men med en gang vi har en god periode så begynner jeg å miste følelsene. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg mister følelsene for han nå som han har vært ekstra snill og god i det siste? Han sier han vil gifte seg med meg, og det er som om jeg får kalde føtter. Jeg fortalte han i går at jeg er usikker og ikke føler kjærestegnisten lenger. Men i dag føler jeg meg knust og angrer på at jeg sa det, fordi jeg er utrolig glad i han. Nå har jeg følelsen av at jeg ikke vil miste han likvel. Jeg aner ikke hvordan jeg skal ta stilling til at følelsene går så sykt opp og ned. Hva gjør jeg da? Når jeg i ene øyeblikket vil være sammen med han og andre ikke? Liker jeg han ikke godt nok når det går så opp og ned? Burde man alltid være 100% sikker i et forhold for at det er verdt å gå videre med? Jeg har lyst til å fortelle ham at jeg angrer på det jeg sa, men så er det så typisk at jeg angrer på det igjen. Herre min... hva skal vi gjøre med meg.. Råd? Anonymous poster hash: 78508...651
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Oi. Vanskelig å si. Jeg er liiitt sånn selv. Men min kloke mor sa at alt går i berg og dalbaner. Man vil alltid møte på problemer, og man vil ikke alltid være "like glad" i din kjære. Det er turbulent i alle forhold, og de som sier noe annet er enten veldig heldige eller så lyger de, Anonymous poster hash: 16b7d...72b
Gjest Yellowrose Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Du er vel kanskje lei da? det er jo ikke akkurat en drøm å være i et av og på forhold. Jeg mener at man skal være helt sikker på forholdet for at det skal være verdt å fortsatt være i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå