Gå til innhold

bare å avvise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtte en helt fantastisk gutt forrige helg, ble med han hjem og hadde sex. jeg var ikke i den rette stemninga akkurat, hadde noen timer tidligere sett exen min kline med en annen dame. ble dumpa kun for noen mnd sider.. det gjorde vondt. uansett jeg sa i fylla til gutten; jeg skal ikke ha meg kjæreste på maaange år, vil bare ha det gøy. angrer såklart på jeg sa det..så spurte jeg om han var inntrissert i noen damer, så sa han meg...
han sendte meg nylig meld om vi skulle finne på noe. og jeg vil såklart, men hva tror dere? jeg nekter å bli såret igjen og jeg vet at jeg fort kan bli forelska i HAN.. var så perfekt

Anonymous poster hash: d0df4...60b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntrissert?

Anonymous poster hash: 6b755...1b5

Skrevet

Dersom du nekter å bli såra igjen, så er du nødt til å være singel resten av livet. Du kan ikke bestemme hva andre skal føle for deg, så da kan du ikke ta den risikoen det er å innvolvere seg med andre mennesker.

Anonymous poster hash: 27cae...a7f
Skrevet

Ta sjansen! Tenk hvor mye du kommer til å gå glipp av hvis du skal gå rundt å være redd for å bli såra igjen..

Skrevet

Ta sjansen, og ikke ta sorgene på forskudd. Du kan ikke slutte å leve fordi du er redd for å bli såra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...