AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 møtte en helt fantastisk gutt forrige helg, ble med han hjem og hadde sex. jeg var ikke i den rette stemninga akkurat, hadde noen timer tidligere sett exen min kline med en annen dame. ble dumpa kun for noen mnd sider.. det gjorde vondt. uansett jeg sa i fylla til gutten; jeg skal ikke ha meg kjæreste på maaange år, vil bare ha det gøy. angrer såklart på jeg sa det..så spurte jeg om han var inntrissert i noen damer, så sa han meg... han sendte meg nylig meld om vi skulle finne på noe. og jeg vil såklart, men hva tror dere? jeg nekter å bli såret igjen og jeg vet at jeg fort kan bli forelska i HAN.. var så perfekt Anonymous poster hash: d0df4...60b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Inntrissert?Anonymous poster hash: 6b755...1b5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Dersom du nekter å bli såra igjen, så er du nødt til å være singel resten av livet. Du kan ikke bestemme hva andre skal føle for deg, så da kan du ikke ta den risikoen det er å innvolvere seg med andre mennesker. Anonymous poster hash: 27cae...a7f
Inwe Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ta sjansen! Tenk hvor mye du kommer til å gå glipp av hvis du skal gå rundt å være redd for å bli såra igjen..
super-s Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Ta sjansen, og ikke ta sorgene på forskudd. Du kan ikke slutte å leve fordi du er redd for å bli såra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå