Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å stryke fintøy,men må jo det nå til 17.mai.

Må bli ferdig med det så jeg slipper å grue meg til det sånn i siste liten.

skjorter og krager og ingen krøll....... :-x

Får gjøre det i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også stryking av tøy er en uting.. men akkurat to dager i året er det OK... det er lille julaften (eller bittelille) og 16. mai ..

Det er tradisjon det .... :sjarmor:

Skrevet

Jeg hater å stryke tøy jeg også, derfor kjøper jeg ikke tøy som må strykes. Har et par bluser og slikt som må brukes, men de brukes så sjelden at det ikke gjør noe. Jeg vet mange som stryker T-skjorter og dongeribukser også, at de gidder tenker jeg da. Livet er for kort til å stå ved strykebrettet. :wink:

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke liker det!

Skjønner meg ikke på folk som stryker olabukser og Tennis sokker!!

Dem må ha lite å gjøre.

Skrevet

Stryking er utrolig kjedelig!!

Derimot er jeg en av dem som liker å vaske opp da :ler:

Skrevet

Ja, kjempekjedelig!

Men jeg husker første gang jeg strøk klær. Fikk helt dilla! Strøk alt jeg fant, til og med trusene mine :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ha-ha, eg trur faktisk at dei fleste damer mislikar å stryke kle, har aldri hørt om nokon som likar det! Det er utruleg kjedelig!

Gjest Chica_
Skrevet

Det hjelper litt å ha strykebrettet foran tv'n. Skryker kun skjortene mine jeg...

Skrevet

Syns ikke det er kjedelig å stryke tøy.. Ikke akkuratt morro men det fins da værre ting.

Skrevet

Ei i familien min stryker håndklær, hun :o , for at de skal ta mindre plass i skapet... Jeg stryker det jeg må, stryker duker rett før jeg skal legge dem på og bluser o.l. når jeg skal bruke dem. Aldri ellers.

Skrevet
Det hjelper litt å ha strykebrettet foran tv'n.

Henger meg på den jeg, asså!

Skrevet

Jeg liker godt å stryke. Det lukter godt, og det er lett å se at man får noe unna.

Piglet

Skrevet

Syns det generelt sett er helt greit å stryke, men 3 meter lange gardiner - DET er irriterende :evil: :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...