Gjest Phair Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Hvis jeg sletter de sidene jeg har vært inne på på nettet i loggen, vil de da likevel kunne sees et annet sted på verktøylinja?
Gjest observatøren Skrevet 17. mai 2004 #2 Skrevet 17. mai 2004 Jeg vet ikke om jeg helt skjønte spørsmålet. Men det holder ikke bare å slette loggen om du ikke vil at andre skal se hvilke sider du har vært inne på, du må slette filene også.
Gjest Phair Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 Jeg vet ikke om jeg helt skjønte spørsmålet. Men det holder ikke bare å slette loggen om du ikke vil at andre skal se hvilke sider du har vært inne på' date=' du må slette filene også.[/quote'] Og hvordan gjøres det?
Gjest observatøren Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Du må gå på alternativer for internett, og trykke på slett filer. Akkurat nå sitter jeg på en mac, så det blir litt vanskelig å forklare mer dyptgående, men jeg tror blant annet du finner alternativer på kontrollpanel. Det skal også være en meny i explorer vinduet, om det er det du bruker. Hukser ikke navnet på menyen dessverre, akkurat nå.
Gjest Phair Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Ok, tusen takk for hjelpen. Og se, ingen smilefjes. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå