Gå til innhold

De beste romjulstilbudene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er snart klar til å ta turen til nærmeste kjøpesenter. I romjulen har jeg tenkt å skaffe meg et par IPS-skjermer, en ny bærbar maskin til bilen, en hel haug med klær og kanskje litt turutstyr.

Hva skal dere kjøpe? Kommet over noen spesielt gode tilbud? Post gjerne en lenke her!

Anonymous poster hash: b3c91...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe en 55" Samsung 3d led TV til 5995.- på Elkjøp/Lefdal.

Skrevet

Føler at tilbudene i romjulen ikke nødvendigvis er så mye bedre enn ellers på året? Bare meg?

• Liker 1
Skrevet

Jo, på klesbutikker i alle fall. H&M har tilbud på nesten alt, 50% eller mer.

Med det sagt, så er det jo tilbud hele året. Butikkene har seg sjøl å takke for at man ikke vil kjøpe noe som helst til full pris lenger...

• Liker 2
Skrevet

Jo, på klesbutikker i alle fall. H&M har tilbud på nesten alt, 50% eller mer.

Med det sagt, så er det jo tilbud hele året. Butikkene har seg sjøl å takke for at man ikke vil kjøpe noe som helst til full pris lenger...

Vet du når salget der starter? Var innom i lunsjen i dag, men var ikke salg der da.

Anonymous poster hash: 3b5a8...156

Skrevet

Mango har startet salget - 50 % på hele butikken (med unntak av den nye kolleksjonen).

Anonymous poster hash: f7267...d96
Skrevet

Jeg var på H&M i 11-tiden og da holdt de pp med de røde klistremerkene sine. Fant jeg et plagg uten salgsmerke gikk jeg bare bort til en av jentene med skanner. Kjøpte 4 bukser, 1 genser, 2 skjorter til usaklige 500kr.

På Selected var det bare 3 for 2, noen få butikker hadde ikke begynt ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...