Gå til innhold

Puberteten og praktiske utfordringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har kommt i puberteten. Jeg lurer på om noen andre her at erfaringer på hvordan man løser praktiske utfordringer med det å ha en gutt i puberteten.

Det er ikke alt som er like lett å snakke om og jeg eg ganske sikker på det at noen endringer hos jentene som første mens f.eks er det mye mer åpenhet om. De lærer mye på skolen, men det er situasjoner som likevel kan dukke opp hjemme.

Hvilken erfaringer har dere med gutter i puberteten ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt to gutter gjennom puberteten, og har ikke merket mye av det. Nå er det min datter som er midt i den fasen, og det er flere ting å være obs på der enn hos guttene. Men mulig mine gutter var heldige.

Anonymous poster hash: 27f6d...673

Skrevet

Tror nok at gutta klarer seg helt fint i puberteten ;) De vokser, kommer i stemmeskifte, blir mer moden og mye hormoner er ute og går men er nok ikke mye spesielt som endres eller som krever mer oppmerksomhet.. En sexprat hadde kanskje ikke skadet, med mindre det hadde blitt flaut for dere eller han(?), selvom de fleste undommene vet mye om dette med beskyttelse og hele pakka allerede.

Skrevet

Hva mener du med "praktiske utfordringer"?

Skrevet

Jeg har en sønn på 16, og skal gjerne svare når jeg skjønner hva du spør om. Hva legger du i "praktiske utfordringer"? Med andre ord, hva er det du lurer på?

Anonymous poster hash: 02730...2a3

Skrevet

Skjønte ikke helt dette med praktiske utfordringer jeg heller...

Anonymous poster hash: cbcec...706
Skrevet

Poden min har kommet i puberteten selv (han er 13 om et par mnd), det går stort sett greit, men det er jo litt kleint når det kommer til sex og slike ting (tror han har begynt å få våte drømmer, han ble plutselig veldig opptatt av å lære seg hvordan vaskemaskinen brukes), og det er nok ikke så kult å spørre mamma om de tingene, så den delen prøver jeg å dytte på faren når han har ham, men ellers er han veldig grei å ha med å gjøre. Enn sålenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...