AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har sett litt på en foundation fra Chanel, tror den heter matt lumiere. Er det noen her som har erfaring med denne? Anonymous poster hash: 43da6...8c5
Gjest earthquake Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Har brukt den selv, den er ikke matt hele dagen for å si det sånn, funker sikkert fint til andre men for meg måtte jeg bruke en god del løspudder for å være sikker på at jeg holdt meg matt hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Har brukt den selv, den er ikke matt hele dagen for å si det sånn, funker sikkert fint til andre men for meg måtte jeg bruke en god del løspudder for å være sikker på at jeg holdt meg matt hele dagen. Har prøvd mange såkalte matte foundationer, og det er det i grunn ingen som gjør.. Så det hadde jeg egentlig ikke forventet meg uansett. Hvordan er den ellers da? Mtp. dekkevne og resultat. -TS Anonymous poster hash: 43da6...8c5
Gjest earthquake Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Har prøvd mange såkalte matte foundationer, og det er det i grunn ingen som gjør.. Så det hadde jeg egentlig ikke forventet meg uansett. Hvordan er den ellers da? Mtp. dekkevne og resultat. -TS Anonymous poster hash: 43da6...8c5 Synes den er fin ellers, god dekkevne, men ikke maskeaktig! Synd den blir så blank på meg i løpet av dagen Vil anbefale deg en fra Clarins som heter Skin Illusion, den har litt glød, er ganske tynn, medium dekkevne, er vannbasert og blir ikke oljete i løpet av dagen
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Synes den er fin ellers, god dekkevne, men ikke maskeaktig! Synd den blir så blank på meg i løpet av dagen Vil anbefale deg en fra Clarins som heter Skin Illusion, den har litt glød, er ganske tynn, medium dekkevne, er vannbasert og blir ikke oljete i løpet av dagen Oi, kanskje jeg skulle ha prøvd den i stedet! Tusen takk for tips, da blir det nok den da jeg kommer meg på tax free'en i nærmeste fremtid. -TS Anonymous poster hash: 43da6...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå