Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett litt på en foundation fra Chanel, tror den heter matt lumiere. Er det noen her som har erfaring med denne? :)

Anonymous poster hash: 43da6...8c5
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Har brukt den selv, den er ikke matt hele dagen for å si det sånn, funker sikkert fint til andre men for meg måtte jeg bruke en god del løspudder for å være sikker på at jeg holdt meg matt hele dagen.

Skrevet

Har brukt den selv, den er ikke matt hele dagen for å si det sånn, funker sikkert fint til andre men for meg måtte jeg bruke en god del løspudder for å være sikker på at jeg holdt meg matt hele dagen.

Har prøvd mange såkalte matte foundationer, og det er det i grunn ingen som gjør.. Så det hadde jeg egentlig ikke forventet meg uansett. :P Hvordan er den ellers da? Mtp. dekkevne og resultat. -TS

Gjest earthquake
Skrevet

Har prøvd mange såkalte matte foundationer, og det er det i grunn ingen som gjør.. Så det hadde jeg egentlig ikke forventet meg uansett. :P Hvordan er den ellers da? Mtp. dekkevne og resultat. -TS

Synes den er fin ellers, god dekkevne, men ikke maskeaktig! Synd den blir så blank på meg i løpet av dagen :( Vil anbefale deg en fra Clarins som heter Skin Illusion, den har litt glød, er ganske tynn, medium dekkevne, er vannbasert og blir ikke oljete i løpet av dagen :)

Skrevet

Synes den er fin ellers, god dekkevne, men ikke maskeaktig! Synd den blir så blank på meg i løpet av dagen :( Vil anbefale deg en fra Clarins som heter Skin Illusion, den har litt glød, er ganske tynn, medium dekkevne, er vannbasert og blir ikke oljete i løpet av dagen :)

Oi, kanskje jeg skulle ha prøvd den i stedet! :) Tusen takk for tips, da blir det nok den da jeg kommer meg på tax free'en i nærmeste fremtid. :) -TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...