Gå til innhold

Har han blokkert meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en som jeg er keen på, jeg har aldri lagt han til, men har stalket ham litt på facebook...uansett til poenget: Vi har 10 felles venner, og han er tagget i mange av bildene deres og har kommenert på veggmeldinger, bilder osv. Nå så jeg plutselig at alle hans kommentarer er borte, og at hans tagger også er borte fra bildene!! Jeg har også prøvd å søke han opp blant deres venner og der dukker han heller ikke opp.

Når jeg prøver å søke han opp så kommer profilen hans opp blant søkealternativene, men når jeg trykker på profilen hans kommer følgende beskjed:

Sorry, this page isn't available The link you followed may be broken, or the page may have been removed.

har han funnet ut at jeg stalker han og blokkert meg??hjeeeeelp

Anonymous poster hash: 48a34...001
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten det, eller så har han blokkert innhold for alle utenom sine egne venner.

• Liker 3
Skrevet

Enten det, eller så har han blokkert innhold for alle utenom sine egne venner.

Men det går ikke ann? hvis han kommenterer på bilder som felles venner av oss har lagt ut, og de kommentarene er borte??

Anonymous poster hash: bc391...a45

Skrevet

Hadde han blokkert deg hadde ikke profilen hans kommet opp i søkefeltet.

Eksen min har blokkert meg, og han kommer ikke fram noen steder.

Anonymous poster hash: 20299...783
Skrevet

Sjekk med en falsk konto. Hvis han kommer opp når du søker på han så er du blokkert

Anonymous poster hash: c7ff6...951
  • Liker 1
Skrevet

Men det går ikke ann? hvis han kommenterer på bilder som felles venner av oss har lagt ut, og de kommentarene er borte??

Anonymous poster hash: bc391...a45

Enkelte av mine venner svarer på kommentarer under sine egne bilder fra folk jeg ikke har noen som helst kjennskap til. Disse kommentarene er helt skjult for meg og jeg ser kanskje bare en lang rekke av min venns kommentarer som henviser til denne personen, så det er tydelig at det er en dialog der som jeg ikke kan se mer enn en side av. Og dette er gjerne personer som jeg aldri har sett eller hørt om og som ikke skulle ha noen som helst grunn til å blokkere meg.

Skrevet

Men det går ikke ann? hvis han kommenterer på bilder som felles venner av oss har lagt ut, og de kommentarene er borte?? Anonymous poster hash: bc391...a45

Er ganske sikker på at det er mulig å blokkere andre enn venner fra å se kommentarer.

Anonymous poster hash: 33ad9...158

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Kanskje han har slettet sin egen profil?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...