AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 I går møtte jeg en flørt jeg hadde for rundt 1 1/2 år siden, før jeg ble sammen med kjæresten jeg har nå. Jeg visste at han skulle på festen, men hadde på forhånd bestemt meg for å ikke snakke med ham, og det fortalte jeg kjæresten min også (han er nervøs og ser på han andre som en konkurrent). Jeg beroliget han med det kom jeg ikke til å gjøre, men det gjorde jeg da altså. Vi ble sittende å snakke, og selv om venninnene mine (som de hadde lovt) prøvde å trekke meg vekk, sa jeg at det ikke var noe problem - og at de bare måtte gå. Det skjedde ingenting, det hadde jeg heller ingen intensjoner om, men han spurte meg "Hva om jeg faktisk likte deg? Det er vel for sent å si nå uansett, eller?". Når han satte dådyrøynene i meg fikk jeg vondt langt inn i sjelen, og ja.. jeg burde ikke få disse "stikkene" i magen når blikkene våre møttes. Jeg svarte at "Ja, det er det..". Etter det gikk vi fra hverandre, men han fortsette å se på meg, "knipse" meg på kinnet for å terge meg, og lot som han forbannet på meg. Når vi hadde noe gående hadde jeg aldri følelser for han, så derfor er det veldig spesielt at det kjennes ut som de kan dukke opp nå? Jeg vet at denne fyren er det siste som er bra for meg, men vi vet begge at vi har mye til felles. Samtidig er jeg fortsatt glad i kjæresten min, og vil ikke ha disse tankene. Jeg blir rett og slett nervøs. Jeg er 19, og han er 20. Anonymous poster hash: 0345a...fe9
Gjest TheRighteous Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Hold deg unna ham, så går det nok over! :-)
Kvinnefra1980 Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 jepp, ute av bilde ute av sinn... ingen fb , twitter snap og hva det måtte være .. bruk heller mere tid med kjæresten , så glemmer du han anderen fortere.... din kjære fortjener ikke dette... du ville heller ikke likt om han gjorde noe slikt mot deg
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har prøvd det i 2 år (ingen "kontakt" via sosiale media), og det har som dere sier funket. Men med en gang vi møtes, så er det boom. Det verste er at den seksuelle kjemien vi hadde var aldri ordentlig bra, men likevel er det noe med denne fyren. Jeg liker det ikke, og kommer selvfølgelig ikke til å være utro mot kjæresten min! Men det sliter på meg og forholdet at jeg laangt inne i meg har en "ting" for han andre. - TS Anonymous poster hash: 0345a...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå