AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg å samboeren min har prøvd i 1,5 år å få barn nå... Sluttet med p-pillen for rundt 4 år siden pga helsemessige årsaker. Men nå når vi har prøvd å prøvd å få barn, føler alle rundt oss bare "skjer" det med mens vi som faktisk ønsker oss å prøve skjer det ikke noen verdes ting med.... Jeg sliter litt med skiftende stoffaskifte å hormonforstyrrelse fikk jeg vite nå sist hos legen. Men han sa at mulighetene forsatt var der selv om jeg ikke har noe mensturasjon for tiden, men at eggene som oftest gjør som de pleier.... For 5 år siden var vi gravide, men jeg mistet barnet i uke 15... Etter det har vi ikke klart å bli gravide på nytt. Dette terer ganske mye på meg... Har noen noe tips elr råd? Noen eksperter vi kan kontakte?. Legen min mener vi skal bare gi det tid... Men jeg er blitt utålmodig:(....Anonymous poster hash: 402c2...61e
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 syns dere har gitt det nok tid til å få hjelp
Kvinnefra1980 Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 er hans svømmere i orden ? kan være at svakheten ligger hos han.. eller hos begge og gir en dårlig kombinasjon. for rundt 15 tusen så får man sett inn befruktet egg som er da rimelig sikker måte å bli gravid på... det får være måte på hvor lenge skal man holde på :) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå