AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Planen er egentlig å kjøre tre timer lørdag, overnatte og kjøre hjem igjen på søndag. Har en baby og en toåring. Begge to er veldig forkjøla og hoster mye, og begge begynte med feber i dag. Ville dere gjort dette eller utsatt til nyåret? Min mann og jeg er uenige. Jeg blir i hvert fall ikke bedre av å sitte timesvis i bil... Anonymous poster hash: 89f70...69c
andy capp Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Barn med feber ville ikke jeg kjørt så langt med...
minister-mio Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Flere timer i bil høres ikke behagelig ut om man har feber
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Det hadde jeg aldri gjort. Unger trenger ro når de er syke. Du vet heller ikke hvordan det vil utvikle seg. Plutselig så har det ene barnet 39,5 i feber og er bare slapp og sutrete. Anonymous poster hash: aa2c5...c40
skruf Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Hadde aldri lagt ut på biltur og overnattingsbesøk med syke unger som har feber. Bare det å ha feber er slitsomt for kroppen, og man trenger hvile.
Gjest Magdalene Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Hvordan er allmenntilstanden ellers da? 1
Vera Vinge Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Jeg ville nesten tenkt mer på det å dra på besøk med febersyke barn enn selve kjøreturen. Kan bli stressende for barna med mye folk, i tillegg til at det gjerne ikke blir så koselig for de voksne heller. Selve kjøreturen ville gått fint med mitt barn, siden han sover godt i bil. Er det forkjølelse kan det i tillegg være godt å sove mer oppreist enn liggende flatt. Men det kommer jo an på barnet, og hvordan de blir når de blir syke. Om de bare vil sove eller om de blir mer sutrete.
Britt Banditt Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Ville ikke dratt. Barna trenger hvile, i tillegg er det ikke sikkert at de du skal til ønsker å bli utsatt for smittefaren akkurat.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Vi skal besøke tanta til mannen og hun bryr seg ikke om smitte. Mannen forstår ikke at det er strevsomt for barna å reise Babyen holder jeg i hvert fall hjemme. Hun er verre. Blir nok det samme med toåringen TSAnonymous poster hash: 89f70...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå