Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i begynnelsen av førti årene.Jeg vet at jeg har blitt gammel men når jeg ser andre 40åringer ser de mye sprekere og yngre ut.

Men problemet mitt først og fremst er at

Samboeren min tar veldig lite initiativ til sex.

Han sier at han elsker meg og han tar vare på meg på best mulig måte men når det kommer til det fysiske så er han for det meste trøtt.

Jeg er redd jeg har blitt feit og kjedelig for han.Samboeren min er selv utrolig kjekk , høy og mørk mann.Men siden jeg fikk barn for tre år siden,gikk jeg opp ca.25kg og 15 av kiloene har jeg ikke klart og kvitte meg med.Jeg føler meg stygg.Har fått henge hud på magen og strekkmerkene tar livsgnisten ut av meg.Puppene lever sitt eget liv.Åtte år tilbake måtte jeg redusere brystene pga helsemessige årsaker men nå etter fødselen har de blitt slappe og små og selvfølgelig arrene etter operasjonen gjør dem ikke penere.Huden på ansiktet har fått store porer håret faller av.

Når jeg ser alt dette her og min sambo sin kalde holdning får jeg lyst på å forandre meg.Men jeg vet ikke hvordan.I tillegg sliter jeg med depresjon og angst. Det drar meg enda lenger ned. Men jeg ønsker å komme opp av alt uføre.

Men slik det er nå føler jeg meg ferdig med livet på en måte.Det hadde vært så urettferdig for det er nå jeg fant mitt livs store kjærlighet.

Har noen av dere noen råd? Hvor skal jeg starte? Hva skal jeg gjøre for å bli fin og interessant igjen.Har Vært jo jo slanker uten noe hell.

Beklager for skrivefeilene.(er ikke opprinnelig norsk).

Anonymous poster hash: b9250...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må prate sammen. Han burde støtte deg.

Nøkkelen til et bra forhold er kommunikasjon - og deretter å være der for hverandre, men man må også ta tak i ting selv. Det er bare du som kan forandre deg, men det er greit med litt psykisk støtte fra samboeren din.

Skrevet

1. Start på treningssenter, prøv å få tid til å trene kanskje tre ganger i uken.

2. Kjøp noen nye klær som du kan føle deg smashing ut i.

3. Frisør, farg håret kanskje, en ny frisyre.

4. Smink deg(annerledes), lær å ta på foundation så huden din ser finere ut. Kanskje unne deg selv noen hjemme-spa dager med ansiktsmaske og slikt.

Ang. at din samboer ikke tar initiativ til sex må du snakke med han om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...