AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er en veldig omsorgsfull person som bryr meg mye om andre, og jeg har et stort hjerte og mye kjærlighet å gi til alle rundt meg. For et par år siden hadde jeg noe på gang med en mann som var skilt og hadde to små barn i barnehagealder. Jeg fikk etterhvert hilse på de, og jeg ble veldig glad i disse barna, og barna likte å være med meg også. Men så valgte han og ekskona å finne tilbake til hverandre igjen, så det ble ikke noe mer mellom oss. Jeg ble knust, fordi jeg likte både han og barna, og jeg hadde blitt en god stemor. Jeg går stadig rundt meg en stort, hjerte og jeg ønsker å gi kjærlighet til andre. Jeg ønsker meg en kjæreste og jeg hadde ikke brydd meg om han hadde hatt barn. Det er også viktig at kjemien med barna stemmer, eller så føler jeg at det blir vanskelig å ha et forhold til en mann. Men selvfølgelig, det er jo lettere med en singel mann sånn sett! Jeg føler hjertet mitt er knust så mange ganger, og jeg prøver igjen og igjen ... Jeg blir snart 33 år, og jeg føler at toget er gått snart. Jeg har så mye å gi rundt meg, men ingen å gi det til. Jeg gråter ofte når jeg er alene for jeg føler ikke at jeg har valgt riktig vei i livet. Alt går sånn imot meg. Jeg kan sitte å se på par som har barn, og da begynner jeg bare å gråte inni meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... kanskje det meningen at jeg skal være alene hele livet? Anonymous poster hash: a233b...935 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 skal jeg være kynisk så lag barn først , den kan du gi masse kjærlighet til så har du god tid å lete etter en bra mann... for da virker du mindre desperat og mere avslappet.. ... Anonymous poster hash: ae69f...5b3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er en veldig omsorgsfull person som bryr meg mye om andre, og jeg har et stort hjerte og mye kjærlighet å gi til alle rundt meg. For et par år siden hadde jeg noe på gang med en mann som var skilt og hadde to små barn i barnehagealder. Jeg fikk etterhvert hilse på de, og jeg ble veldig glad i disse barna, og barna likte å være med meg også. Men så valgte han og ekskona å finne tilbake til hverandre igjen, så det ble ikke noe mer mellom oss. Jeg ble knust, fordi jeg likte både han og barna, og jeg hadde blitt en god stemor. Jeg går stadig rundt meg en stort, hjerte og jeg ønsker å gi kjærlighet til andre. Jeg ønsker meg en kjæreste og jeg hadde ikke brydd meg om han hadde hatt barn. Det er også viktig at kjemien med barna stemmer, eller så føler jeg at det blir vanskelig å ha et forhold til en mann. Men selvfølgelig, det er jo lettere med en singel mann sånn sett! Jeg føler hjertet mitt er knust så mange ganger, og jeg prøver igjen og igjen ... Jeg blir snart 33 år, og jeg føler at toget er gått snart. Jeg har så mye å gi rundt meg, men ingen å gi det til. Jeg gråter ofte når jeg er alene for jeg føler ikke at jeg har valgt riktig vei i livet. Alt går sånn imot meg. Jeg kan sitte å se på par som har barn, og da begynner jeg bare å gråte inni meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... kanskje det meningen at jeg skal være alene hele livet? Anonymous poster hash: a233b...935 Hei det var trist. Siden du er dame så burde det være lett å finne en mann. Prøv å gå ut på byen feks. der møter du mange villige menn. SÅ lenge du ikke er veldig stygg eller tjukk så bør du ha gode muligheter til å finne en kar. lykke til. Anonymous poster hash: 5f0b4...08e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 du virker som ei med mye omtanke og kjærlighet har du prøvd online dating? så kan du feks si til deg selv at om du ikke har mann innen da og da så kanskje du vil vurdere å dra til danmark å bli insiminert? Anonymous poster hash: f7ffa...48f 3
Gjest Inferno Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Og jeg er en narsissistisk sosiopat som aldri har problemer med å finne meg noen. Rart hvordan det der funker, eh? Skaff deg bikkje. 1
Alina X Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Slutt å fokuser på at du må gi kjærlighet og omsorg til en mann. Gi det til de som betyr noe i livet ditt akkurat nå istedenfor å dagdrømme om en perfekt mann og et perfekt ekteskap. 50% av alle ekteskap ender i skilsmisse,og det er mye utroskap ute og går. I tillegg vil alltid mannen din ønske å bytte deg ut med en yngre utgave,så er det virkelig verdt å gi omsorg og kjærlighet til? Ja,du er ensom og føler deg mislykket fordi du ikke passer inn i standaren samfunnet har satt for deg,men da må du sette din egen standard. Ikke fokuser på å finne en mann,fokuser på de du elsker og på deg selv. Å skape en familie trenger ikke å være det viltigste i livet ditt. Setter du dette som et høyt mål vil du bare ende opp med skuffelser og sorg og knust hjerte, og det er ingen mann verdt. 1
grinchen Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er en veldig omsorgsfull person som bryr meg mye om andre, og jeg har et stort hjerte og mye kjærlighet å gi til alle rundt meg. For et par år siden hadde jeg noe på gang med en mann som var skilt og hadde to små barn i barnehagealder. Jeg fikk etterhvert hilse på de, og jeg ble veldig glad i disse barna, og barna likte å være med meg også. Men så valgte han og ekskona å finne tilbake til hverandre igjen, så det ble ikke noe mer mellom oss. Jeg ble knust, fordi jeg likte både han og barna, og jeg hadde blitt en god stemor. Jeg går stadig rundt meg en stort, hjerte og jeg ønsker å gi kjærlighet til andre. Jeg ønsker meg en kjæreste og jeg hadde ikke brydd meg om han hadde hatt barn. Det er også viktig at kjemien med barna stemmer, eller så føler jeg at det blir vanskelig å ha et forhold til en mann. Men selvfølgelig, det er jo lettere med en singel mann sånn sett! Jeg føler hjertet mitt er knust så mange ganger, og jeg prøver igjen og igjen ... Jeg blir snart 33 år, og jeg føler at toget er gått snart. Jeg har så mye å gi rundt meg, men ingen å gi det til. Jeg gråter ofte når jeg er alene for jeg føler ikke at jeg har valgt riktig vei i livet. Alt går sånn imot meg. Jeg kan sitte å se på par som har barn, og da begynner jeg bare å gråte inni meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... kanskje det meningen at jeg skal være alene hele livet? Anonymous poster hash: a233b...935 få deg en sosial hobby kansje? det er mye lettere å finne noen når man allerede har noe til felles. Noe av problemet kan jo også være at du lukker deg litt fordi du er redd for å bli såret igjen. Prøv å fokusere på sosiale ting finne nye venner. plutselig bare dukker noen opp skal du se ikke gi opp håpet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Slutt å fokuser på at du må gi kjærlighet og omsorg til en mann. Gi det til de som betyr noe i livet ditt akkurat nå istedenfor å dagdrømme om en perfekt mann og et perfekt ekteskap. 50% av alle ekteskap ender i skilsmisse,og det er mye utroskap ute og går. I tillegg vil alltid mannen din ønske å bytte deg ut med en yngre utgave,så er det virkelig verdt å gi omsorg og kjærlighet til? Ja,du er ensom og føler deg mislykket fordi du ikke passer inn i standaren samfunnet har satt for deg,men da må du sette din egen standard. Ikke fokuser på å finne en mann,fokuser på de du elsker og på deg selv. Å skape en familie trenger ikke å være det viltigste i livet ditt. Setter du dette som et høyt mål vil du bare ende opp med skuffelser og sorg og knust hjerte, og det er ingen mann verdt. I motsetning til de grådige og manipulerende kvinnene som bare venter på neste playboy? Anonymous poster hash: dc1b0...9ee
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Har det litt som deg TS og har meldt meg på sukker.no. Har vært der en måned nå, og det er et bredt utvalg. Jeg får daglig hyggelige meldinger fra menn, men har foreløpig ikke funnet noen det sier pang med. Kanskje meg som er litt kresen, men man må jo få være det når man tross alt søker noen å dele resten av sitt liv med Ønsker deg lykke til - han dukker nok opp skal du se Anonymous poster hash: 43783...dd3
Alina X Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 I motsetning til de grådige og manipulerende kvinnene som bare venter på neste playboy? Anonymous poster hash: dc1b0...9ee Ja:)
Gjest Summers Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Jeg føler hjertet mitt er knust så mange ganger, og jeg prøver igjen og igjen ... Anonymous poster hash: a233b...935 Hva har du gjort i år? Hvor mange menn har du kontaktet/blitt kontaktet av, hvor mange har du datet, hvor langt kom dere, hvor har du prøvd å treffe menn, er du for det meste alene i helgene/kveldene eller er du sosial? Vurdert å prioritere å bli gravid først for så å treffe en mann? Unner deg alt godt, men tror du må være litt analytisk om du skal få ting til å ordne seg. Utrolig trist at det ikke ordner seg for deg. Er omtrent i samme båten selv. Endret 27. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Man kan jo ikke bli gravid uten å være gift! Hva sier Gud da?! Skjønner meg ikke på folk.. Har samme problem selv ts, og for å gjøre det ekstra vanskelig så er jeg katolikk i tillegg. Anonymous poster hash: 2819a...1dd 1
Gjest Halvor Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Prøv med slik datingsider. Og for all del, for barnets skyld, ikke skap det uten å være gift eller samboer med noen. Tenker ingen lenger på barna? Og så er det faktisk en gutt på 21 som må si det her og 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Prøv med slik datingsider. Og for all del, for barnets skyld, ikke skap det uten å være gift eller samboer med noen. Tenker ingen lenger på barna? Og så er det faktisk en gutt på 21 som må si det her og Dating-sider= full of psychos Anonymous poster hash: 2819a...1dd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Verden = full av psychos. Men kombinasjonen psycho og DESPERAT er ikke mye turn on.. Derfor anbefaler jeg virkelig ikke nettdating for de som er single. Er flere jeg har snakket med som er enig der altså. Anonymous poster hash: 2819a...1dd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er en veldig omsorgsfull person som bryr meg mye om andre, og jeg har et stort hjerte og mye kjærlighet å gi til alle rundt meg. For et par år siden hadde jeg noe på gang med en mann som var skilt og hadde to små barn i barnehagealder. Jeg fikk etterhvert hilse på de, og jeg ble veldig glad i disse barna, og barna likte å være med meg også. Men så valgte han og ekskona å finne tilbake til hverandre igjen, så det ble ikke noe mer mellom oss. Jeg ble knust, fordi jeg likte både han og barna, og jeg hadde blitt en god stemor. Jeg går stadig rundt meg en stort, hjerte og jeg ønsker å gi kjærlighet til andre. Jeg ønsker meg en kjæreste og jeg hadde ikke brydd meg om han hadde hatt barn. Det er også viktig at kjemien med barna stemmer, eller så føler jeg at det blir vanskelig å ha et forhold til en mann. Men selvfølgelig, det er jo lettere med en singel mann sånn sett! Jeg føler hjertet mitt er knust så mange ganger, og jeg prøver igjen og igjen ... Jeg blir snart 33 år, og jeg føler at toget er gått snart. Jeg har så mye å gi rundt meg, men ingen å gi det til. Jeg gråter ofte når jeg er alene for jeg føler ikke at jeg har valgt riktig vei i livet. Alt går sånn imot meg. Jeg kan sitte å se på par som har barn, og da begynner jeg bare å gråte inni meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... kanskje det meningen at jeg skal være alene hele livet?Anonymous poster hash: a233b...935 Jeg er også slik som du! Jeg måtte bare bli 40 før jeg fant den rette. Han setter så mye pris på all omsorgen og kjærligheten jeg har å gi til han, at han har problemer med å sette ord på det. Vi har en kjærlighet mellom oss, som er så utrolig sterk og flott. Etter å ha blitt sviktet gang på gang trodde ikke jeg heller at jeg skulle få oppleve noe lignende! Du vil nok også en dag finne en som fortjener alt det gode du har inni deg, og som viser å sette pris på det. En som gir like mye, og gjerne mer, tilbake! Når du treffer Han så bare VET du. Gled deg!Anonymous poster hash: c5a70...12a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 PS: I mellomtiden: Ikke stress med å finne noen. Han dukker opp når du minst venter det. Gjerne når du er fornøyd med tingenes tilstand, og har lært å ha det godt med deg selv og i ditt eget selskap.Anonymous poster hash: c5a70...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå