AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg opplever noe rart.. Det er perioder det er helt stille fra alle gutter, ingen som er interessante eller som viser meg interesse. Mens andre perioder (som nå) er det flere gutter som skriver til meg, og ber meg ut på date osv.. Syntes det er så rart.. Og ofte er det slik at om jeg begynner å bli interessert i en spesiell gutt, så er det plutselig en hau med gutter som begynner å kontakte meg, tidligere flørter som plutselig tar kontakt osv.. (uten at noen vet at jeg faktisk er interessert i noen) Hadde vært såå mye enklere om det bare hadde vært en gutt hele tiden.. For om jeg blir med en på date/prater mye med en, så føler jeg at jeg er "utro" om jeg prater/ henger med noen andre. Så om det ikke funker med den første da, så har jeg kanskje gått glipp av noen av de andre som jeg avviste.. Kan være stilt i flere måneder, så plutselig er det 3-4-5 som kontakter meg daglig.. rart. Anonymous poster hash: cb635...8da 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Har det på AKKURAT samme måte. Tror det er en naturlov.... Anonymous poster hash: 23e1e...fe8 1
Fråde Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 merkelig... for noen ganger når jeg sitter å tenker på en jente der ute, også ringer hun er hun alltid opptatt eller har type. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Naturlov Anonymous poster hash: e3632...2f5
Thumbeline Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Sånn er det med meg også. Begynner å få god kontakt med en fyr nå, så det tar vel ikke lang tid før flere mannfolk tar kontakt. .
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Ja, det er veldig frustrerende! Feks i går morges hadde jeg ingen! Så var jeg på fest i går, og kom i god kontakt med en gutt som jeg har sendt meldinger med i dag. Så i kveld skrev plutselig en "flørt" som jeg ikke hadde hørt fra på to uker at han angret på at han ikke hadde kontakta meg osv.. og som ikke det var nok så begynte en jeg har vært dødsforelska/ av og på med siden i vår til meg (han var full) at han ville besøke meg og savna meg osv.. Det er så typisk!!!! Anonymous poster hash: cb635...8da
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Puuuh, så godt å lese! Jeg som trodde det var bare jeg som hadde det sånn, og at det var noe rart med meg! Anonymous poster hash: b8173...b77
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror menn har en slags felles syklus når det gjelder akkurat det der. 1
Erazor Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Akkurat nå kan det være så enkelt som at det er juletider, mange har litt fri og føler seg gjerne ekstra ensom fordi det er så stort fokus på familie og lykke generelt. Ellers er det gjerne slik at man er i bedre humør og har en annen type utstråling når man er interessert i noen. Kanskje man også bruker mer tid på utseendet, som igjen gjør en mer attraktiv for andre. Dette kan resultere i at man får oppmerksomhet også fra andre enn den man i utgangspunktet er interessert i. Dessuten kan det selvsagt være helt tilfeldig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå