Snitta Skrevet 14. mai 2004 #1 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva syns dere om kunstige blomster i verandakassene? Bor på toppen i blokk, er mye borte på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. mai 2004 #2 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg synes ikek det er noe pent - men det er mitt syn. Da ville jeg heller latt være å ha noe der............ Men - hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 14. mai 2004 #3 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg liker det heller ikke. En i nabolaget har det og det ser bare merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. mai 2004 #4 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er kunstige blomster og så er det kunstige blomster. Finner du rette typen - og ikke minst de du synes er fine, så hvorfor ikke? Jeg har aldri synes kunstige blomster er noe pent. Men jeg har revurdert mitt syn mange ganger. Det lages mye bra som ikke kan sammelignes med plastgeorginene du får på Rimi. Jeg har fx noen søte små tusenfryd som står der og smiler for andre sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er jo ikke snakk om noen pistrede stilker som er satt oppi kassa. Dem vi kjøpte i fjor ser veldig ekte ut (pelargonia). Syns det ser ganske ok ut! Men er litt usikker på vi skal sette dem ut i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. mai 2004 #6 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er jo ikke snakk om noen pistrede stilker som er satt oppi kassa. Dem vi kjøpte i fjor ser veldig ekte ut (pelargonia). Syns det ser ganske ok ut! Men er litt usikker på vi skal sette dem ut i år. Hvis du synes det ser ok ut, så drit i hva andre kanskje måtte ha en mening om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. mai 2004 #7 Del Skrevet 14. mai 2004 Personlig synes jeg aldri kunstige blomster ser pent ut, noen er finere enn andre, men ingen kommer opp mot ekte blomster. Men dette er uansett ditt valg, det er jo bare du som skal se på dem så da er det ikke nøye hva andre måtte synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 14. mai 2004 Ja jeg tror dem blir satt ut! Dem er fargeekte så dem er ikke stygge i fargen heller. Er det noen andre her som har kunstige blomster på verandaen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 14. mai 2004 #9 Del Skrevet 14. mai 2004 det er ikke helt min stil, jeg må ha ekte blomster. Naboen min har kunstige blomster i sine veerandakasser. første gangen jeg så de tenkte jeg at jeg heller ville la vær og ha noen verandakasser :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 14. mai 2004 #10 Del Skrevet 14. mai 2004 skal være bortreist hele juni, derfor velger jeg stemorsblomster nå, og så fyller jeg heller på med noe annet når vi kommer hjem etter juni. De er ikke så dyre. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. mai 2004 #11 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg ville alrdri hatt et selv men det er jo litt kjipt når du er borte. Gjør som du vil selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå