lurer_anonymt Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har en gruppe på facebook som jeg gjerne ønsker å slette. Jeg og én til er administratorer. Jeg har forsøkt den gamle måten, ved å slette hver person for så å slette meg selv. Men dette gikk ikke da det ikke kom opp noen form for en "knapp", eller et symbol ved medlemene hvor det sto "slett medlem". Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Wonders Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Det går ikke så vidt jeg har opplevd. Man kan fjerne alt av info på den, bilder og medlemmer. Så kan man kalle den noe annet seinere. Den blir aldri slettet helt. Gjør den privat så bare du kan se den. Fjern den andre admin.
*Butterfly* Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Jeg slettet nettopp en gruppe. Først alle medlemmene, så alle admins og til slutt meg selv. Da jeg slettet meg selv kom det opp om jeg ville slette gruppen også. Nå eksisterer den ikke lenger. Endret 27. desember 2013 av *Butterfly*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå