Gå til innhold

Din flaueste nakenbilde historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sendt noen flaue nakenbilder til typen?

En gang skulle jeg sende ett skikkelig grisebilde til mannen, endte med at jeg sendte det til svigermor istedenfor. DET VAR fLAUT!

Sendte puppebilde til eksen som egentlig skulle til min nye type...

Anonymous poster hash: 32829...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg sendte en serie med bilder til kjæresten min hvor jeg sto kun i stringen og poserte i ulike stillinger. For å si det sånn. Kjæresten var i forsvaret, kjæresten har Iphone og kjærestens Iphone lå på bordet hvor de var en gjeng som spilte poker. I det jeg sendte bildene av meg var typen på dass, så telefonen hans lå på bordet bland alle kameratene på bordet. På Iphone er det sånn at man kan se bildene på skjermen i liten format når meldingene tikker inn på telefonen, og man kan GODT se hva det er bilde av selv om man ikke får åpnet selve meldingen.....

DET var pinlig. Det var en del kåte mannfolk som ville han skulle dele litt med dem og vise de i større format, men det var heldigvis meget uaktuelt. Anyways. Ikke kult at hele gjengen der så meg i kun trusa i en rekke pinlige posisjoner... Jeg har lært.

Skrevet

Vel, jeg sendte en serie med bilder til kjæresten min hvor jeg sto kun i stringen og poserte i ulike stillinger. For å si det sånn. Kjæresten var i forsvaret, kjæresten har Iphone og kjærestens Iphone lå på bordet hvor de var en gjeng som spilte poker. I det jeg sendte bildene av meg var typen på dass, så telefonen hans lå på bordet bland alle kameratene på bordet. På Iphone er det sånn at man kan se bildene på skjermen i liten format når meldingene tikker inn på telefonen, og man kan GODT se hva det er bilde av selv om man ikke får åpnet selve meldingen.....

DET var pinlig. Det var en del kåte mannfolk som ville han skulle dele litt med dem og vise de i større format, men det var heldigvis meget uaktuelt. Anyways. Ikke kult at hele gjengen der så meg i kun trusa i en rekke pinlige posisjoner... Jeg har lært.

Hehe, at du ble kveldens midtsidepike ville jeg vel bare tatt som et kompliment. Ikke noe å være så bekymret for egentlig, er jo mange som gjør det og i militæret er det som regel glemt dagen etterpå fordi noen andre har driti seg ut eller det skjer noe morsomt.

Anonymous poster hash: 7f8ed...443

• Liker 1
Skrevet

Derfor endrer man innstillingene slik at det ikke vises forhåndsvisning av meldingen, men bare står "tekstmelding" i stedet ;-). Vet om en lignende episode der han selv var på do og kompisene satt igjen, så skrev kjæresten til han at hun var gravid..

Skrevet

Hehe, at du ble kveldens midtsidepike ville jeg vel bare tatt som et kompliment. Ikke noe å være så bekymret for egentlig, er jo mange som gjør det og i militæret er det som regel glemt dagen etterpå fordi noen andre har driti seg ut eller det skjer noe morsomt.

Jeg fikk inntrykk av at det gikk fort i glemmeboken i alle fall. Men han ble spurt litt i ny og ne om han hadde mottat noe snusk i det siste :fnise:

Skrevet

Derfor endrer man innstillingene slik at det ikke vises forhåndsvisning av meldingen, men bare står "tekstmelding" i stedet ;-). Vet om en lignende episode der han selv var på do og kompisene satt igjen, så skrev kjæresten til han at hun var gravid..

Oi, shit! Den er ille da!

Skrevet

Har egentlig ikke sendt så mange flaue bilder :P

Det flaueste må vel være da jeg sendte et hvor jeg sto der med kunn string og ingenting annet, men med ryggen til. Typen var hos en veninne da jeg sendte det, og hun så det :P Hun hadde visst sagt at jeg hadde en veldig fin rumpe.

Med andre ord, ikke superflaut, men var jo bittelitt flaut :P

Anonymous poster hash: ab921...209
Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at det gikk fort i glemmeboken i alle fall. Men han ble spurt litt i ny og ne om han hadde mottat noe snusk i det siste :fnise:

Det er jo bare sånn man spør om i militæret. Det er jo for det meste en gjeng med menn i 18-22 års alderen, så hva kan man forvente? :P

Men bare vær glad for at han selv ikke teaset deg med det, jeg kunne funnet på å ha sagt at jeg hadde printet det ut og hengt det opp over senga :P

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som har sendt noen flaue nakenbilder til typen?

En gang skulle jeg sende ett skikkelig grisebilde til mannen, endte med at jeg sendte det til svigermor istedenfor. DET VAR fLAUT!

Sendte puppebilde til eksen som egentlig skulle til min nye type...

Anonymous poster hash: 32829...bc0

Har gjort akkuratt det samme. Svigers så nærbilde av fru.blom som skrevet i all sin prakt der... å...hjelp...meg....nå!!!
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Kjæresten ville introdusere meg for kompisene sine og tok meg med på vorspiel med kompisene hans + damene deres. Han som hadde vorset hadde nettopp kjøpt seg Apple-TV og spurte kjæresten min om han hadde noen bilder på telefonen som ikke tålte dagens lys. Mannfolket mitt er heftig distrè og sa "nei, jeg har ikke sånt på iPhonen" og telefonen ble kobla opp.

For å si det sånn, ut ifra reaksjonene til guttegjengen fant jeg ut at puppene mine ser rimelig bra ut blåst opp på 50'' HD-skjerm :rodme:

.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 1
Gjest Celine*
Skrevet (endret)

Ikke akkurat i nakenbilde-kategorien, men flaut nok; hadde sendt kjæresten noen selfies av meg selv i bikinitopp foran speilet, og av en eller annen grunn ikke sletta bildene. Jeg er ganske liten, men har store pupper, og på det bildet forsøkte jeg ikke akkurat å skjule dem. :ler:

Uansett, tanta mi skulle se noen bilder av den nye leiligheten vår, og fant det tydeligvis for godt å bla seg gjennom hele galleriet. Hun ga den tilbake da hun kom til *de bildene*. Det ble litt småklein stemning av hele greia.

Endret av Celine*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...