AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Fikk for to timer siden hjem en stup full mann, etter å ha vært ute med kamerater siden kl 16. Han er snart 40 og jeg er 31...føler at jeg er sammen med en fjortis.... I dag har jeg vært sammen med sønnen vår på 3 og sitter ved siden av ham nå pga at han er syk og hoster mye.... ser også nå etter formen til mannen at jeg får hele morgendagen også... er så dritt lei av å måtte være den "voksne". Dette med å skulle drikke så mye hver gang det skjer noe er relativt nytt.. begynte for ca 2-3 år siden...kan ikke bare ta en øl liksom... noen råd der ute? Andre som opplever det samme? Anonymous poster hash: 791c0...6c4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Kanskje han er ulykkelig i ekteskapet? Gir du han den lykken og tilfredsstillelsen han trenger? Anonymous poster hash: cbe06...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Ikke la han slippe unna med de dagene det er hans tur til å ta "tidlig-vakten". Anonymous poster hash: a6bb2...682
Hedgehog Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 (endret) ... Endret 27. desember 2013 av Hedgehog
StellinaX Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Dere må vel bare prate sammen om dette? Føler du det er en ubalanse der, så ta det opp med han. At man ramler på fylla en gang i blandt har aldri vært noe problem for meg da jeg var i forhold (med barn), men så skjedde det også sjelden og jeg tenkte at han sikkert hadde godt av å blåse litt ut med kompisene. Men her er vi forskjellige,så rett for meg er ikke nødvendigvis rett for deg. Snakk sammen, er mitt tips. Høres ikke ut som ting er helt slik du skulle ønske.
Hedgehog Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 (endret) ... Endret 27. desember 2013 av Hedgehog
StellinaX Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Slik du beskriver i siste innlegget, så hadde det vært et stort problem for meg også. Vanskelig å si akkurat hva du skal gjøre, men jeg hadde ikke villet være med en mann som drakk seg dritings hver helg og som måtte drikke alkohol ved enhver annen anledning...så jeg hadde sannsynligvis tatt det opp og sagt at noe må skje eller så vil det gå ut over forholdet. Har litt erfaring, bare at det gjaldt noe annet enn alkohol....og det ble til slutt brudd. Håper dere kan finne en løsning på dette som funker for deg også!
StellinaX Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 *skulle ikke stå dritings hver helg, men full/småfull.
Hedgehog Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 (endret) ... Endret 27. desember 2013 av Hedgehog
Gjest FuturePrimitive Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Kanskje han er ulykkelig i ekteskapet? Gir du han den lykken og tilfredsstillelsen han trenger? Anonymous poster hash: cbe06...0d2 Haha. Gir HAN henne den lykken og tilfredsstillelsen HUN trenger? Ut i fra hva vi vet, så kan vi jo konkludere med at det IKKE er tilfelle i alle fall. Før hun begynner å gi ham blowjob hver ettermiddag, så kan jo han kanskje drite å komme hjem som en full fjortis og heller begynne å ta seg av den syke ungen deres? 4
Tibbie Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 DUMP HAN!!!!(Tulla - det var en parodi på KG-damer)
Hedgehog Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 (endret) ... Endret 27. desember 2013 av Hedgehog 1
Kvinnefra1980 Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 han må ta tak i forbruket sitt kraftig, høres ut som han holder på å bli alkoholiker... det er ikke mengden, men " MÅ HA " opplegget... har han den type problematikk i øvrig familie ? uansett så dette går ikke... han må velge.. fyll eller familie, begge går ikke...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Han blir sur dersom jeg tar det opp...han skal alltid drikke,hver helg her hjemme..blir ikke koselig på tur heller uten en,to,tre kalde øl.. Da drikker han til han blir småfull...jeg er så dritt lei alkohol..hvorfor er det så viktig?!?!? Han er alkoholiker. Du må sette hardt mot hardt her og si at enten slutter han å drikke eller du tar med deg barnet og drar. Du må tenke på deg selv og sønnen din. Han skal ikke vokse opp med en far som foretrekker flasken istedet for sitt eget barn. Anonymous poster hash: 09362...7a2
Hedgehog Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 (endret) ... Endret 27. desember 2013 av Hedgehog
Kvinnefra1980 Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 jeg vokst opp med flere alkoholikere rundt meg i nærmeste familie og tru på meg.. du vil ikke ønske en slik far til ditt barn.... det er hans ansvar å ta tak,men aller høyest ditt til å sett ned foten , ikke la det skurre å gå for bedre blir det ikke.. nyåret er en god mulighet til å ta den alvorspraten, ikke anklag for mye men vær fast bestemmt på din rolle som mor, og ditt anvar for ditt barns barndom og liv fremover. få barnevakt for noen timer en dag, ha god tid til denne samtalen og helst i en situasjon der han ikke kan bare flykte fra ordene. det blir hardt, men tenk på barnet deres. og at du ikke lar livet hans skli ut heller, men du er ikke moren hans.
Hedgehog Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 (endret) ... Endret 27. desember 2013 av Hedgehog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå