AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg har sett i mange butikker men finner ikke Grans Julebrus :S Bare Aass og Hamar . Noen som vet hvor de selger det ? Hvilken butikk Anonymous poster hash: fa1f1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noteknekk Skrevet 26. desember 2013 #2 Del Skrevet 26. desember 2013 Rema 1000 pleide i alle fall å ha de før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Del Skrevet 26. desember 2013 Jepp. Rema 1000 selger drikke fra Grans. Anonymous poster hash: 9af44...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 27. desember 2013 #4 Del Skrevet 27. desember 2013 De har det på noen Bunnpris butikker i Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 27. desember 2013 #5 Del Skrevet 27. desember 2013 Rema fører Grans, men den brusen har gått så j*vlig unna i jula at det er mulig det er tomt noen steder. Smaker forøvrig papp, så den brusen kan dere ha for dere selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ike Skrevet 27. desember 2013 #6 Del Skrevet 27. desember 2013 Var på rema i dag. Der sto det at Grans julebrus er utsolgt fra produsent, og den kommer (naturlig nok) heller ikke inn igjen i år. Du får kjøre rundt å se om det er noen butikker som fortsatt har noen flasker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg bor ikke i storbyene, så får satse på at de har det på Rema1000 i morgen når jeg stikker innom Hvis ikke får jeg bare vente til neste år å heller være tidlig ute. Henger litt etter julaften er tross alt over Anonymous poster hash: fa1f1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå