Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bringebær55

Julaften var veldig bra mtp gaver, men som alltid er det noen man undrer seg mer over enn andre. Fikk et dørskilt (jeg tror i hertfall det er det) Det var et rødt hjerte med 3 gjess på. I sommer syklet det en polakk(???) rundt i bygda og prøvde å selge sånne små treskilt han hadde lagd selv, det vi fikk i gave i jula var mistenkelig likt de han viste meg. Bra for han at noen kjøpte da :) Men det kommer nok aldri opp på døra mi.

Synes også det var litt artig at vi fikk 8 akevittglass med nisser på av svigermor. Vi drikker ikke akevitt, eller andre drikkr man kan drikke av sånne små glass. Og svigermor er avholds.

Fortsetter under...

En svær litersflaske med jagermeister fra taxfree.

Hvis jeg drikker alkohol, risikerer jeg å dø.

Verste er at det var fra en god venninne som vet dette.

Anonymous poster hash: 150c2...f64
  • Liker 2

Denne er nesten på grensen til å være morsom:

Fikk gave på etterskudd i januar fra en venninne jeg leverte gave til i god tid før jul. Gaven var en bok jeg ikke er i målgruppen for, men ikke bare det. Det var samme bok som hun fikk av min mor til jul. Og med samme bok mener jeg samme bok. Det var nemlig jeg som kjøpte den for henne. Kvitteringen lå fortsatt inni. :laugh:

Ellers fikk jeg et gavekort som var gått ut på dato en uke før. Sterk mistanke om at giveren der hadde benyttet anledningen til å kvitte seg med noe fra forrige jul...

Anonymous poster hash: 3652d...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...