Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min diskuterer hvorvidt det er utbredt å ha underbukse under pysjbuksen for menn. Har dere eller menn dere kjenner dette?

Anonymous poster hash: 38c6c...39d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvem man er med når manhar på pysjbukse! Er man aalene hjemme eller med dama. Så er det ikke noe problem. Er man på hyttetur, eller med familien, eller noen veldig gode venner så selvfølgelig noe under. Ellers kan man ikke ha på pysjbukse i det hele tatt..

Anonymous poster hash: f4842...3ca

Skrevet

Har selvsagt underbukse under pysjbuksa, bruker jo pysjbuksa i flere netter etter hverandre.

Anonymous poster hash: f6b3b...5b9
  • Liker 2
Skrevet

Kjæresten min bruker både med og uten. Tar han den på rett etter en dusj kan han gjerne droppe bokseren, men ellers blir det som oftest naturlig at bokseren blir med under. Han pleier ikke sove i pysjbuksa da, bruker den mer som en slækkebukse.

Anonymous poster hash: 55537...a88

Skrevet

VI LIKER UNDERBUKSER

Anonymous poster hash: 38c6c...39d
  • Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg kjenner en eneste mann som sover med pysjbukse da, men vil tro de fleste sover med underbukse under, ellers blir jo pysbuksa skitten så fort og må jo vaskes i ett kjør. Skulle ikke tro det er noe mer uvanlig for menn som bruker pysj å ha underbukse under, enn det er for kvinner å ha truse under pysjbuksa.

Anonymous poster hash: 8c04e...22c
Gjest avocadoen
Skrevet

Kjæresten bruker boxer under. Jeg bruker også truse under. Ingen av oss sover i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...