AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Alle hvite/lyse gensere, bluser og skjorter jeg har, ender opp med å bli gule ved armhulene. Jeg føler ikke at jeg har et veldig stort svetteproblem, men noen dager, så er man bare svett under armene... Og det etterlater stygge flekker som ikke går av i vask. Har måtte kaste flere overdeler på grunn av dette:( Tror ikke det har noe med deodoranten min å gjøre. Det blir sånn uansett hva jeg bruker og ikke bruker. Har funnet flere fine bluser og skjorter jeg vil ha, men de har også en ganske stiv pris. Og da er det ille hvis de skal bli ødelagt av slike svettemerker. Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette?? Anonymous poster hash: e8f0b...fbf
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Du må bare prøve å kjøre plaggene på 60 grader. Anonymous poster hash: 29b83...5d0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Prøv å vaske med litt eddik. Vil også anbefale innlegg til å ha under armene (lignende truseinnlegg bare tilpasset armhulen), så unngår man både fuktflekk og fargeflekk. Anonymous poster hash: f938b...49e
Lista Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Mest sannsynlig er det deodoranten din. Overdelene av bomull kan du klore før du vasker de
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Prøv å vaske med litt eddik. Vil også anbefale innlegg til å ha under armene (lignende truseinnlegg bare tilpasset armhulen), så unngår man både fuktflekk og fargeflekk. Anonymous poster hash: f938b...49e Hvor finner man slike innlegg, og sitter de godt på? ikke fare for at de plutselig faller ut... Anonymous poster hash: e2dcf...5e3
Minya Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 BioTex-spray funker som bare det på sånne flekker. Spray godt på plagget, la det henge noen timer, spray på litt til og sleng plagget i vaskemaskinen på den temperaturen plagget tåler. Gjenta om flekkene ikke er helt borte etter første forsøk.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Denne: http://thisisbeautymart.com/miss-oops-rescue-sponge Anonymous poster hash: 7ba27...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå