AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Hei! Jeg er en jente som har begynt å få litt interesse for en gutt. Har et ganske vanskelig brudd bak meg, der han var utro og stygg mot meg flere ganger. Han løy og sviktet meg veldig. Det var utrolig tungt. Og jeg merker at jeg har store problemer med å stole på gutter igjen. Jeg får av en eller annen grunn en god del oppmerksomhet av gutter, men de siste to årene har jeg bare skjøvet de unna. Har datet litt, men merker at jeg blir kjemperedd. Og de tror jeg ikke er interssert (noe de har sagt senere selv). Jo mer jeg liker en gutt, desto mer "frekk" og "rar" blir jeg. Det er ganske fortvilende. Akkurat som om jeg ikke vil bli likt. Selv om jeg egentlig vil det. Han fyren jeg har truffet nå ble med meg hjem en kveld. Men ikke noe mer enn det. Han har sagt han har lyst til å se meg igjen. Og jeg vil jo også det. Kjenner litt til han fra før, og hatt et litt godt øye til han. Jeg tror han har det litt på samme måten... men vet ikke da. Men så lurer jeg på om jeg kan fortelle at jeg har litt "trust-issues" pga. eksen min. Jeg burde jo ha lagt det bak meg, men jeg har ikke fått det til. Samtidig vil jeg ikke skremme han vekk med å virke "seriøs" og prate om sånt altfor tidlig. Helst vil jeg jo aldri snakke om det. Men hvis ikke er jeg redd han ikke kommer til å forstå oppførselen min. Det er mange gutter som sier at de ikke skjønner meg. Og det gjør ikke jeg heller. Er nesten som om jeg også skammer meg litt.... over at jeg ikke var bra nok for eksen... at han måtte være utro mot meg liksom. At en gutt ikke respekterte meg mer enn å behandle meg som dritt. Har egentlig ikke fortalt noen om alt hva eksen gjorde. Fordi jeg synes det er flaut og leit å tenke på. Hva ville du gjort.... føler det blir feil uansett om jeg forteller eller ikke. Anonymous poster hash: 4b7e6...693
kristian82 Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Om en har et stygt brudd bak seg kan det jo - når en blir seriøs med en ny en - være kjekt å fortelle litt om det. Da kan jo en del ting være mer forståelig og lettere å akseptere for den andre - sånn som litt trust issues i starten f.eks. etc. Ser i alle fall ikke ned på en av den grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå