AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg er en tjuefem års gammel jente som sitter ved dataskjermen minst seks timer for dagen. Jeg pleier å spille dataspill og å lese mye på internett. Mener dere at det er greit å sitte seks timer for dagen bak dataskjermen?, er det flere enn meg som gjør det? Anonymous poster hash: 9e999...005
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Mange gjør dette, men det er alt for mye sånn egentlig. Anonymous poster hash: 565bb...dc1 1
Fråde Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Nei, det er en sykdom. en avhengighet. hvis du finner deg sittende for lenge så er det bare å strekke bena. ta en tur i parken eller bare gå deg en tur. vanligvis burde du ha minst 10-15 min pause per time du sitter foran skjermen.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Jeg sitter på pc'n lenger enn det tror jeg. Sånn ca fra jeg står opp til jeg legger meg, men har selvfølgelig noen pauser på alt fra 5 minutter til 3 timer da Anonymous poster hash: 11ab5...2c1
Gjest Sebraen Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Jeg gjør det og Leser, ser på film, henger på KG....
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Sitter der alt for mye, og kan sitte her en del timer sammenhengende på fri dager. Senebetennelse i armen sier vel sitt ( men det har noe med at jeg sitter i kassa med en skjerm i tillegg på jobb). Men er ofte oppe å går litt, enten i stua eller så går jeg en times tur om dagen for å få noen pauser. Anonymous poster hash: 758e2...8e0
Gjest Morgun Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Hvorfor skulle man sitte bak dataskjermen? Det skjer vel ikke noe spennende der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå